Cosmo's Cosmic Adventure (1992)

Ontwikkeld door Apogee
Uitgegeven door Apogee en 3D Realms

Het buitenaardse wezen Cosmo gaat met zijn ouders een dag naar Disney World. Als ze tijdens hun reis op een planeet een korte pauze nemen, worden Cosmo's ouders ontvoert door kwaadaardige monsters. Dan begint Cosmo's avontuur, op zoek naar zijn ouders.

avatar van Bacon
Leuk dat dit spel ook hier staat!

Ik was dit spel allang weer vergeten, maar heb me er best wel mee vermaakt vroeger.

Een van mijn favoriete games allertijden. Als kleine MJ heb ik me uren per dag vermaakt. Deze was zelfs nog op diskette kan ik me herinneren. Die goeie ouwe tijd . 4,5* en absoluut een plaats in mijn top 10, mocht die nog ooit komen.

avatar van Jelle
Wat een spel.. kon het op het eind in 10 minuten uitspelen

avatar van Rensie88
Zon mooi bedacht spelleke , stond ook op 1 van mijn diskettes vroeger samen met nog vele andere klassiekers

4,5 voor deze ubergame

avatar van Thomas83
Was deze titel helemaal vergeten. Kwam er toevallig weer op toen ik een filmpje zag op youtube.
Dit was gewoon een goede en leuke platformgame. Je kunt er wel aan afzien dat de makers van de Commander Keens ook achter dit spel zitten.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Volgens mij had dit spel wel degelijk een game doos. Ik heb daar een cover van gezien, ik zal eens proberen om die terug te vinden. Een leuke collect'em up platformer waarmee ik destijds Amiga gebruikers jaloers mee kon maken.