Spec Ops: Stealth Patrol (2000)

PlayStation
Shooter / Strategy

Ontwikkeld door Runecraft
Uitgegeven door Take-Two

In deze game kruip je in de huid van een zwaar getrainde commando en geef je leiding aan je eigen team en een bravo-team. Iedere squad bestaat uit drie man, met ieder zijn unieke eigenschappen. Als Spec Ops team moet je het tegen meedogenloze terroristen opnemen, gasleidingen ontdoen van explosieven en gijzelaars redden. Kijk zeer goed uit voor de vijand, ze zitten overal en popelen om jou en je team neer te maaien. De toekomst van de wereld ligt in jou handen.

Best wel een aardige game voor op de ps1, heeft namelijk hetzelfde te bieden als Ghost Recon. Alleen was deze 10 keer moeilijker. Heb hem dan ook nooit kunnen uitspelen ergens bij missie 9 leggen al mijn mannetjes het loodje, waardoor je alleen overblijft. Je schiet er nog 2 neer en dan zie je steeds iemand over het hoofd....Game over!!

Wat ook een groot minpunt aan deze game is, is dat de missies op tijd lopen en binnen die tijd moet je alles gehaald hebben...enorm irritante bijkomstigheid. Maar toch nog wel een voldoende. 3,5*!!