Full Throttle (1995)

Alternatieve titel: Full Throttle Remastered

Macintosh / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One

Ontwikkeld door LucasArts
Uitgegeven door LucasArts, Double Fine en Limited Run

In Full Throttle speel je Ben, leider van één van de stoerste motorbendes: "The Polecats". Als de Polecats tijdens een dagelijks ritje een limo zien rijden, kan Ben het niet laten om er stoer over heen te vliegen en te landen op de motorkap. Bij de favoriete bar "The Kickstand" aangekomen, volgen niet veel later de passagiers van de limo. Je wordt mee naar buiten genomen, krijgt een klap op je hoofd en komt in een container terecht. Als je wakker wordt, is het tijd om op onderzoek uit te gaan.

avatar van Mart
Goed spel met vooral een supersoundtrack (die veelal bestaat uit heavy metal). Alleen vind ik hem te kort en te makkelijk.

avatar van Jordy
Ja ik doe hier toch maar een halfje vanaf. Het sfeertje is geweldig, er zitten een paar leuke puzzels in, leuke combinatie van handgetekende achtergronden en 3D objecten, maar het spel is schandalig kort. Als je de paar matige stukjes actie wegdenkt hou je een uur of 3 aan gamen over.