Full Throttle (1995)

Alternatieve titel: Full Throttle Remastered

Macintosh / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door LucasArts
Uitgegeven door LucasArts en Double Fine

In Full Throttle speel je Ben, leider van één van de stoerste motorbendes: "The Polecats". Als de Polecats tijdens een dagelijks ritje een limo zien rijden, kan Ben het niet laten om er stoer over heen te vliegen en te landen op de motorkap. Bij de favoriete bar "The Kickstand" aangekomen, volgen niet veel later de passagiers van de limo. Je wordt mee naar buiten genomen, krijgt een klap op je hoofd en komt in een container terecht. Als je wakker wordt, is het tijd om op onderzoek uit te gaan.

SouthParkFan
Psychonauts 2, Psychonauts voor de VR, Day Of the Tentacle Remastered, Full Throttle Remastered....

Kalm aan, Schafer. Mijn portemonnee is nu al leeg

Heel eventjes gratis op GOG : Full Throttle Remastered on GOG.com.

Doe ook hier, net als met die Lego The Hobbit even je voordeel mee zou ik zeggen.

avatar van 182games
Ontzettend leuke en grappige point-and-click van LucasArts die helaas veel te kort is. In iets meer dan 4 uurtjes was ik door het spel heen. De puzzels zijn niet heel lastig op een enkele na. Wel een geweldige voicecast met onder andere Mark Hamill en Maurice LaMarche!

Nog nooit van deze game gehoord, maar ik was een console gamer en geen PC gamer.
Mark Hamill top