Call of Duty: United Offensive (2004)

Macintosh / PC

Ontwikkeld door Gray Matter
Uitgegeven door Aspyr en Activision

United Offensive is een uitbreidingsset van de WO2 shooter Call of Duty. Deze uitbereiding bevat meer singleplayermissies rond de drie belangrijkste geallieerde strijdkrachten uit de Tweede Wereldoorlog: de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en de Sovjet-Unie. Er zijn nu ook historische slagen zoals de slag om de Ardennen, Koersk en de landing op Sicilië aan de campaign toegevoegd.

avatar van Martijn
Geweldige spel in multiplayer, de voertuigen zijn een erg goede toevoeging. Gelukkig zijn de niet al te grote stedelijke mappen wel gebleven. Spektakel gegarandeerd.

vet coole game, vooral de multiplay is vet singel play is vet, dus gewoon vet goed

avatar van Jorge-E
Nog heel populair spel geloof ik. Met rede

avatar van Martijn
word het nog steeds gespeeld ja? tijd om hem is op te zoeken!

Martijn schreef:
word het nog steeds gespeeld ja? tijd om hem is op te zoeken!

Zet de multyplayer maar op.

avatar van oliver
die wordt zeer veel gespeeld hoor, er zijn nog meer dan genoeg servers

Beste spel ooit!

multi player lukt bij mij niet

gamertje schreef:
multi player lukt bij mij niet

Klik op het multiplayer icoon op je bureaublad en dan join game, refresh list.

Geweldige game.
Tip voor de newbies.

Multiplayer:
BBU Bas assault.
Gits Ctf 24/7 Rhinevalley.

De beste servers voor het echte oorlog gevoel te krijgen.

avatar van scarab3905
tijd gespeeld, tijd niet gespeeld, op nieuw gekocht en opnieuw verkocht.

het multiplay is echt weer heerlijk.

goed tempo en zekers goed geschikt voor mods!!!!!

Vorige week heb ik COD: united offensive via bol.com besteld en heb er absoluut geen spijt van. Zowel single en multiplayer zijn super. Thnks god for this wonderfull game

Groeten Reinke

avatar van Zuzuu
Het blijkt dat veel mensen de multiplayer versie zeer leuk vinden en dat vind ik zelf ook.

avatar van scarab3905
na lang niet gespeeld te hebben en het spel niet meer kunnen vinden, opnieuw gekocht en weer verslaafd.

hret speelt lekker snel, het is duidelijk wat je moet doen, ziet er aardig goed uit en de knoppen zijn niet ingewikkeld. Wat wil je nog meer bij een multiplayer game??

4 sterren

avatar van skipy05
goede uitbreiding. heb het ook voledig uit gespeeld. ik heb een paar keer de multi player in lan gespeeld en dat is ook wel heel tof.

avatar van KKOPPI
fantastisch. er is zeker geen beter oorlogsspel als COD 1 + uitbreidingen. kijk bijv. naar battlefield 1942. ik vond daar echt niks aan... met COD beleef je echt een avontuur! 5/5

De oorlogshooter die medal of honor bij mij van plaats 1 verdreef.
Ik vond M.O.H frontline een tegenvaller. Had gehoopt bij dat spel dat je nu ook voertuigen kon besturen (niet dus).
dus kwam call of duty uit op de pc (heb de deluxe edition), en call of duty 1 kwam uit op de Ps2. toen was ik verkocht. waar ik na zocht zat allemaal verwerkt in deze delen. Dit spel op de pc doe ik dan ook nooit weg. Superspel altijd leuk voor een zondag als het buiten regent.
5*!!!

avatar van Tha Luz
Top game,top singelplayer die je echt een WWII gevoel geven.Leuke verslavende multyplayer alleen jammer dat er tanks inzitten aangezien CoD(voormij dan)puur infantry combat is,en dan hoef ik er niet zo een stomme sherman bij te hebben ofzo:P

precies die tank missie moest weg en k had hem 4* gegeven denk ik ik vind die tank missies in oorlogs games nooit leuk behalve in cod5 vond ik hem wel goed gelukt .

avatar van Martijn
Hmm ik vond die in CoD 5 juist erg slecht, dat deden de vorige delen veel beter. Tanks in de multiplayer vind ik overigens wel erg geslaagd, wat een lol met die dingen erbij.

leuk uitbreidings pakket een dikke 4

Martijn schreef:

dat vind ik nou net weer jammer dat ze in multi-player zitten maarja..:p dit kan btr bij cod5 gepost worden xD

avatar van PebeVai
Heerlijke uitbreiding, vooral bekend vanwege zijn goeie multiplayer..

En ja de multiplayer is gewoon like... Awesome..!! (:

een 4,5 (omdat ik call of duty zelf toch beter vond qua single player..)

AvMerode
Dit was een zeer goede uitbreiding, vond hem zelfs iets beter dan het origineel.
United Offensive is ontwikkeld door Gray Matter en Gray Matter werd samengevoegd/ gefuseerd met Treyarch, hun eerste echte project was World At War en dat was duidelijk te zien, Treyarch deed het dus stukken beter dankzij Gray Matter.

avatar van wo2-freak
Jullie zien dus dat activision goed bezig is en nog steeds

avatar van dennisami
Dit was echt zo'n heerlijke uitbreiding ik kan me wel herrineren dat ik bij een sneeuw level in campain bijna een half uur bezig was om een levend een brug over te kruipen dat was echt een gaaf moment!

Ah, ik wist niet dat dit spel gemaakt was door het bedrijf waar Walter White medeoprichter van was.