Chuck Rock (1991)

Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Commodore Amiga CD32 / Game Boy / Sega CD / Sega Game Gear / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Platform

Ontwikkeld door Core
Uitgegeven door Krisalis, Sony, Virgin en Core

De oer-lompe Chuck is de frontman van een prehistorische rockband, waarin hij samen met zijn meisje Ophelia regelmatig de stenen uit de grot los rockt. Als Ophelia op een dag gekidnapped wordt door de gemene T-Rex Garry Gritter, zal Chuck in actie moeten komen. Om zijn liefje terug te krijgen zal hij door diepe jungles, donkere moerassen en over ijzige bergen moeten zien te komen, met zijn bolle buik als belangrijkste wapen.

Zag toevallig dat deze was toegevoegd. Geinige game met prachtige intro muziek.

avatar van Bahamut Zero
Erg grappige oertijd jungle game die ik nog op de SNES had. Heb hem laatsten nog eens op een emulator gespeeld, maar kon het niveau van destijds de originele Chuck Rock voor de SNES niet evenaren. Ben ook nooit echt ver gekomen met dit spel, dus een stem uitbrengen vind ik een beetje oneerlijk.