Cybernator (1992)

Nintendo Wii / Super NES / Nintendo Wii U
Platform / Shooter

Ontwikkeld door NCS
Uitgegeven door Masaya en Konami

In een toekomst waar de fossiele brandstoffen bijna op zijn, is er een constante strijd ontstaan tussen de grote wereldmachten. De oorlog om grondgebied heeft de aarde in twee allianties verdeeld, de Axis en de Federation. De hoofd-wapens in dit gevecht zijn de Assault Suits, mens-gestuurde robots met gigantische vuurkracht. Jij bent Jake, een van deze piloten voor de Federation. Nog vers in training word je gelijk in de actie geworpen om een aanval van de Axis af te slaan.

avatar van angelo2
Heerlijke shooter die ik helemaal grijs heb gespeeld. Spel zag er destijds goed uit maar was helaas niet al te moeilijk.Hoop dat die nog is in de virtual shop voor de Wii U beland dan hoef ik me super nintendo niet aan te sluiten

avatar van Onderhond
Best stoer ja, vooral die kleine ventjes als ze niet in hun mech zaten
Vroeger met veel plezier gespeeld, al is dat meteen ook zowat alles wat ik me er nog van kan herinneren.