Counter-Strike Source (2004)

Macintosh / PC
multi player / online

Ontwikkeld door Valve
Uitgegeven door Sierra

Het langverwachtte vervolg op de populaire Half-Life mod. Source krijgt in deze legendarische game een grondige opfrisbeurt, met grafische verbeteringen zoals modellen met meer polygonen en schaduwen die allemaal een extra dimensie geven aan de nieuwe personages, voorwerpen en omgevingen. Er moeten net als in het vorige deel in teamverband opdrachten worden uitgevoerd met aan de ene kant de terroristen en aan de andere kant de counter-terroristen.

avatar van FrK.
Ik vind de redenen die jij noemt, juist hetgeen waardoor ik CSS slechter vind dan 1.6. Maar ik denk dat het ook met gewennig te maken heeft.

avatar van polopolo150
Zijn de controls van 1.6 niet hetzelfde als in Source?

Nee, het werkt wat soepeler allemaal in Source. Daardoor is deze ook net wat minder hardcore dan 1.6

Wordt deze nog veel online gespeeld?

Ja hoor, genoeg (nederlandse) servers en spelers.

Kijk maar hier: Steam: Game and Player Statistics - store.steampowered.com

Wordt deze nog veel online gespeeld?

Jazekers! Ik speel bijna elke dag!

Ok bedankt. Zit erover te denken om m ook aan te schaffen. Waar kan ik deze kopen (tegen een redelijke prijs)?

Ik heb een intel core 2 duo processor (1.5 Ghz) met 2046MB RAM, neem aan dat mn laptop het spel wel ondersteund?

Kevin_1989 schreef:

Gewoon via Steam kopen, of wachten voor een weekend deal.
En je laptop kan het zeker aan. Ik had een jaar geleden een PC net zo'n CPU, nooit problemen gehad.

avatar van kicker228
geweldig!!!

Je kunt ook skins downloaden als je wilt op link:http://www.fpsbanana.com/skins/games/2

ook voor CS 1.6 En Cs CZ,oke

Denk dat dit de game is waar ik de meeste uurtjes in heb zitten. Vroeger heel lang en veel gespeeld. Daarna is dit voor mij echt zo'n game geworden die ik even oppak als ik geen specifieke andere games heb om te spelen. Vermaak me er dan makkelijk weer een paar maanden mee, totdat ik weer iets anders heb gevonden.

avatar van dr channard
Jammer dat de game vanzelf update door steam, want nu gaat hij niet meer op men pc.

nuf
Meest verslavende shooter die ik ken, na 7 jaar nog steeds geen moment saai

Weer begonnen... En ja, toch weer verslavend dit spel, wel jammer van de vele cheaters..

Lekker spel dit, gewoon elke dag spelen, een goede server trouwens: .Bad Server 9

Geen cheaters daar