Battlefield: Bad Company 2 (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

Battlefield: Bad Company 2 is het vervolg op Battlefield: Bad Company. De B-company gaat de strijd aan met de vijand in kleine dorpjes, de jungle en de ijzige bergtoppen. In Bad Company 2 heb je de keuze uit diverse voertuigen. Er zijn vele voertuigen beschikbaar om in te rijden, waardoor de shooter-gameplay ook erg gebaseerd is op teamwork. Met teams van vier kunnen diverse missies tot een goed einde gebracht worden. Daarnaast wordt het schademodel uitgebreid, zodat schuilen een stuk moeilijker is dan voorheen. Daarnaast kan de speler door middel van samenwerking speciale wapens en upgrades vrijspelen.

dat had ik ook met COD: Black Ops
hele tijd gespeeld en nu ook niet echt meer

Deze eens uitproberen snel ! Volgens vele BF fans is deze beter dan BF 3.. ben benieuwd, al hoop ik deze wel met een goed prijsje te mogen bemachtigen..tweedehands zijn er zat van maar je zit vast en zeker weer met zo'n Online Pass.. Dan maar de hoofdprijs voor uitgeven he

avatar van solidKevin
Als je de game tweedehands koopt krijg je niet alle maps, maar dat is het enige verschil. Deze BF is toch niet heel duur meer?

Moet je nagaan, het kost 20 euro (NIEUW) en 10 euro (2e Hands)

Als je de 2e Hands aanschaft moet je nog 10 euro betalen voor een Online Pass

Enne 9 van de 10 mensen kopen shooters als Battlefield juist voor Multiplayer opties..

Dus in feite zijn de 2e Hands en Nieuw gewoon dezelfde prijs.. Ongelooflijk.

avatar van Starmaster501
Wel slim gedaan zo, maar vind het wel eerlijk als dat ook duidelijk vermeldt staat op de hoes of iets dergelijks.

avatar van morris_rednalooz
Ik heb hem anders gewoon voor tweedehands gehaald met multiplayer, voor 10 euro.

avatar van Starmaster501
Ja er wordt ook niet gezegd dat er geen mulitplayer bij zit. Je mist alleen 7 mappacks, die zou je als je die wilt hebben moeten kopen en kom je alsnog op de 20 euro uit.

solidKevin schreef:

Heb steeds de neiging om dit te halen maja wat heb je er aan als je al deel 3 hebt etc.
Is deze beter dan? is deze anders? misschien heb ik de neiging om dit te halen omdat ik een verzamelaar ben ofzo but then again..i could use these 20 bucks

avatar van morris_rednalooz
Ik denk niet dat die extra maps noodzakelijk zijn voor een grote portie multiplayerplezier. Er zitten genoeg leuke maps bij die ook nog eens per mode verschillen.

Je hebt hem dus tweedehands voor 10 euro en je mist wel 7 maps, hoeveel maps heb jij dan als ik vragen mag?? 2 zeker?

Je kocht het het dus en je hoefde geen Online Pass code te gebruiken wil je nu beweren?

avatar van morris_rednalooz
1 vraagteken is genoeg per zin. Maar inderdaad, en ik heb pas een paar keer één potje online gespeeld met vrienden, en ik ben al minstens 5 maps tegengekomen. En ik hoefde daarvoor geen online pass te gebruiken.

avatar van Starmaster501
Wordt hij nog een beetje online gespeeld op de pc? Ik weet dat de Xbox versie zo goed als dood was. Maar de laatste keer dat ik daarop online speelde was vlak na de release van Battlefield 3, waren daarna nog amper matches te vinden..

avatar van Ricxz92
Er schijnt nog wel redelijke grote community te zijn. Alleen kan ik niks garanderen, aangezien ik net maar wat heb opgezocht. Steam geeft wel aan dat er ongeveer 1.000 spelers aan het spelen zijn. Trouwens ook in de aanbieding voor 7,49 euro op steam.

avatar van Starmaster501
Ja, daarom. Heb Vietnam er ook bij genomen. Bij beide games krijg ik nu, als ik mulitplayer wil doen dat er geen games available zijn... Ja, eh..
EDIT: Ook als ik in de server list kijk staan er gewoon geen servers in, doe ik iets fout of is deze game dood en heb ik net 11 euro verspilt?...
EDIT2: Zie nu op de forums dat anderen ook het probleem hebben, even wachten dus... Servers zijn down.

In het kader van games die je wel eens heb opgestart jaren terug maar nooit hebt afgerond deze zojuist dan eindelijk uitgespeeld. Geinige single player, slotlevel in het vliegtuig prima afsluiter, en de game houdt zich 8 jaar na release nog redelijk staande. 3*