Battlefield: Bad Company 2 (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

Battlefield: Bad Company 2 is het vervolg op Battlefield: Bad Company. De B-company gaat de strijd aan met de vijand in kleine dorpjes, de jungle en de ijzige bergtoppen. In Bad Company 2 heb je de keuze uit diverse voertuigen. Er zijn vele voertuigen beschikbaar om in te rijden, waardoor de shooter-gameplay ook erg gebaseerd is op teamwork. Met teams van vier kunnen diverse missies tot een goed einde gebracht worden. Daarnaast wordt het schademodel uitgebreid, zodat schuilen een stuk moeilijker is dan voorheen. Daarnaast kan de speler door middel van samenwerking speciale wapens en upgrades vrijspelen.

avatar van Starmaster501
Ik heb ineens als ik Multiplayer>Quick match doe dat hij dan zegt. Failed to connect to EA online. Ik heb dit probleem op de XBox. Had het 2 dagen geleden ook al. Nu weer gebprobeerd en weer hetzelfde. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

avatar van Blueyed
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, is wel in het Engels:

Answer - support.ea.com

gevonden via:

EA Forums - forum.ea.com

avatar van Starmaster501
Die klok werkt niet. Ik ga clear Systeem cache proberen, maar daarmee verwijderd hij toch niks kwa games/saves enzo?
EDIT: Het deed weinig. Was met 2 seconde klaar dus ik weet niet wat het gedaan heeft maar het werkte wel. Bedankt voor die link Blueyed.

Starmaster501 schreef:

Geen dank. Google doet wonderen

avatar van Starmaster501
Heb het even kunnen spelen. Ze hem nu weer aan en hij heeft het opnieuw... Wat een gezeik dit... Zelfde oplossing geprobeerd die niet werkt.

avatar van Blueyed
Sorry, verder kan ik je niet helpen. Ik heb zelf nog nooit deze problemen gehad (ik heb dan ook geen xbox). Misschien moet je BC2 even opnieuw installeren. Maar of dat helpt? Dat betwijfel ik.

Heeft er niets mee te maken, zijn gewoon de ea servers die aan het kloten zijn. BF3 komt eraan en ze zijn servers aan het klaar zetten ofzo.

Maar het is toch algemeen bekend dat de servers van EA vaak problemen geven. ik merk dat bij BF, NHL en FIFA

avatar van Starmaster501
Dit spel is behoorlijk dood de laatste tijd. Meestal zijn er geen spelers meer en soms een stuk of 6. Nu had ik wel gespeeld met 18 spelers ofzo maar meestal is er niemand... (Xbox360!)

avatar van AvMerode
Ja dat viel mij ook altijd op met X360 online shooters, toen BC2 er was, zat bijna niemand meer op BC1.
Met ps3 was dit niet het geval, daarop word BC1 nog steeds gespeeld met aardig wat mensen, terwijl X360 versie geen kop meer op zit.
Betaal je voor Xbox online en dan heb je gewoon shooters waar bijna niemand meer op zit.
Plus COD: World At War is nu onspeelbaar op X360 met cheaters, dit is met pc en ps3 versie niet het geval.

BC2 op ps3 en pc heeft nog steeds veel spelers, ja gratis online he, altijd handig.

avatar van TonyTHorror
ja gratis online he, altijd handig.

Zulke zaken hebben er echt helemaal niets mee te maken De enige conclusie die je er eventueel aan zou kunnen verbinden is dat xbox360 bezitters wellicht sneller naar een nieuwe titel verhuizen dan PC/PS3 bezitters. En ook dat is een veel te algemene veronderstelling.

TonyTHorror schreef:

Wat jij wilt jonge.

avatar van TonyTHorror
Onzin roepen maar bij een weerwoord ineens 10 jaar jonger worden Dat moet dan volwassen zijn..

Mijn reactie was gewoon inhoudelijk en zonder aanval, maar zelfs dan is normaal reageren teveel gevraagd. Behoorlijk sneu..

avatar van AvMerode
Jep, i'm a 7 year old trapped in a grown mans body, zo, zijn we klaar? heb wel wat beters te doen.

avatar van TonyTHorror
Yup, alles is duidelijk zo.

AvMerode schreef:

Ja dat zou kunnen,,, Ik weet nie hoe het is op de Ps3 en Pc. Maar ik krijg binnenkort Skyrim binnen dus dit spel zou sowieso al de kast in gaan...

avatar van dehouxjoeri1990
leuke game

k w
Toenet deze weer even gespeeld en buiten 't feit dat mijn favoriete servers er niet meer zijn vind ik deze toch een stuk beter dan 't vervolg, heeft vooral te maken met de maps, de interface is een stuk overzichtelijker, wapens balanceerde, geen lagg en je kunt via steam spelen dus gewoon chatten met een vriend inplaats van dat origin waar ze in battlefield 3 gebruik van maken!

het wordt nog best wel veel gespeeld op xbox360, maar je had een update nodig.

multiplayer valt tegen,
op de singleplayer niks aan te merken TOPPIE!!

avatar van Starmaster501
Ik heb gisteravond en avonochtend weer even gespeeld. Hooguit 5 man per team... Tja, al was het nog wel leuk...
Maar ik begin de chaos een beetje te missen met veel tegen veel man...

Starmaster501 schreef:
Maar ik begin de chaos een beetje te missen met veel tegen veel man...

wat ik gelijk op het begin al jammer vond was dat je geen Lokale multiplayer had..

vond de multiplayer niet erg leuk. Maar nu na een paar potjes vind ik het al wat leuker! misschien toch niet zo'n miskoop (multiplayer)

heb eigenlijk al 2 keer gehad dat er stond dat ik verloren had terwijl die stem zei: 'well done'. iemand anders dit ook gehad?

avatar van solidKevin
Ja dit is een fout in de game. Niks van aantrekken .

jammer, ach ja, scheelt soms 100 xp maarja... of niet?

avatar van solidKevin
Nou je hebt wel gewonnen, maar het wordt vaak niet goed neergezet. Heb zelf nooit gemerkt dat ik minder XP kreeg.

avatar van Martijn
Het enige wat fout is, is inderdaad dat het scherm niet goed hebt. Je hebt wel echt gewonnen. Je krijgt als het goed is die ribbon ook.

aaah, oké, dan is het goed!
Die ribbon is 100xp dus daarom

wie hier speelt het eigenlijk nog (multiplayer)?

avatar van solidKevin
Ik eigenlijk niet meer. BF vind ik vaak leuk voor een tijdje en daarna verlies ik alle intresse.