Command & Conquer: Renegade (2003)

Ontwikkeld door Westwood

Command & Conquer: Renegade is in tegenstelling tot de andere spellen in de reeks een first person shooter. Je loopt als een soldaat van de GDI of de Brotherhood of NOD rond en neemt deel aan de laatste maanden van de oorlog.

avatar van tovenaar
1,5
Dit had toch wel echt achterwege kunnen blijven. Welgeteld 2 minuten is het 'leuk' om de GDI en NOD gebouwen van dichtbij te zien, maar daarna blijft een slechte shooter over die bar weinig met de C&C games te maken heeft.

1,5
Voor de fans van de serie misschien wel leuk (of niet, als ik tovenaars bericht zo lees ) maar dit vond ik toch erg matig. Als shooter stelt het niet veel voor en het zag er ook niet echt mooi uit. Een nogal instabiele engine ook met veel schoonheidsfouten.

avatar van veron35
Ik vind de multiplayer practise wel heel erg leuk. De levels van het gewone spel zijn ook wel leuk, maar om NOD te zijn en dan het kamp van GDI te vernietigen vind ik toch wel leuker. Ongelofelijk dat dit spel in de flop 100 staat.

avatar van Rensie88
Tog nog altijd jmmr dat iedereen het een flop vind , ik vind hem het leukste uit de reeks omdat ie fps is en gewoon lekker speelt

avatar van ReMyTje86
Online was dit spel wel grappig. Alleen jammer dat ze op het online gebeuren hebben gefocusd, want solo is het spel saai.

3 tje

avatar van ReMyTje86
Er komt trouwens een tweede shooter aan.

Tiberium ziet er mooi uit, ik denk dat de makers van battlefield hebben mee geholpen.

Bepaald geen succes, maar ik ben dan ook geen C & C fan...
Maar dan nog was het spel gewoon best nep met bijna alles. Alleen grafisch was het wel de moeite.

avatar van Poepgezicht
Wat verbaas ik mij over de lage score die deze game hier heeft.

Deze game heb ik zo ontzettend veel gespeeld. Als je met vrienden speelt is het uiteraard het leukst omdat deze game echt om teamwork draait. Vindt het nog steeds ontzettend jammer dat het vervolg gecanceld was.

Uiteindelijk hebben de online cheaters het spel destijds verpest.

avatar van Oortrommel
1,0
Dat dit spel ooit is uitgebracht kan ik nog steeds niet bevatten. Wat een drama zeg.