Spore Hero Arena (2009)

Alternatieve titel: Spore Helden Arena

Nintendo DS
Simulation / Fighting

Ontwikkeld door Maxis

pore Hero Arena borduurt voort op Spore Creatures, dat ook op de DS verschenen is. Je creëert jouw eigen Held, die het als gladiator opneemt in gevechtsarena’s tegen vijanden. Het is de bedoeling van planeet naar planeet te reizen om elke lokale held te verslaan. Door dit te doen, krijgt jouw Held nieuwe vaardigheden. Deze kunnen goed gebruikt worden om allerlei zijmissies uit te voeren. Daarnaast kun je het ook tegen drie vrienden opnemen, of via Wi-Fi tegen andere spelers.

SouthParkFan
Ik kreeg dit spel op mijn verjaardag bij mijn DS. Wel leuk dat je een eigen monster hebt die je naar je eigen wil kan veranderen,en er dan ook nog eens mee kan spelen. Het vechten gaat helaas wel wat moeilijker.