Delta Force: Black Hawk Down (2003)

Macintosh / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door NovaLogic
Uitgegeven door NovaLogic

Delta Force - Black Hawk Down is een military-based shooter gebaseerd op de Operation Restore Hope en Task Force Ranger acties in Somalië in 1993. De speler kruipt in de huid van een Special Forces Operator en neemt deel aan 20 verschillende missies. Een authentiek wapen arsenaal, gedetailleerde steden en terreinen en een sterke AI zorgen voor een uitdagende, uitgebreide en interactive speelbeleving. De missies zijn waarheidsgetrouw en er is een goede balans tussen man-tot-man gevechten en long-range sniping.

avatar van gemaster
Eigenlijk een hele slechte game. De AI was bedroevend en er zat geen enkele uitdaging in. Toch was de sfeer goed getroffen en heb ik me er nog best mee vermaakt. De game is wel een stuk leuker als je de film hebt gezien.

avatar van Futureal
Ik heb mij niet in de singleplayer mode verdiept enkel multiplayer. Vooral Team King of the Hill en Team Attack & Defend zijn geweldig om op een avond te doen met een glaasje bier

Heerlijke game, heb me nachten vermaakt. Maybe eerdaags maar weer aan beginnen.

Single Player was inderdaad niet bijster interessant. Echter de multiplayer was super, althans tijdens de vele LAN-party's tijdens mijn studententijd. We waren altijd met 8 man oftewel 2 teams van 4. PC's naast elkaar op uit de voegen gehaalde deuren met bierkratten als tafelpoten. Trainingsbroek en de nodige versnaperingen erbij en gaan tot diep in de nacht/ochtend...

Zucht, die goede oude studententijd

avatar van Tha Luz
Top game!
Heb hier erg veel plezier aan beleefd,het is wel veel leuker om dit spel te spelen als je de film hebt gezien omdat je dan ook een hoop dingen herkent enzo.Multyplayer is idd ook nog erg leuk.Het spel trippte echter heel vaak op me pc wat erg vervelend werd.Kon me echter wel ergeren aan de slechte AI van je teammaten net zoals die van je tegenstanders.

dit was een spel voor even tussendoor, vind deze de minste uit de hele reeks. Vooral in de level waar ik vast bleek te zitten na het uitvoeren van al je objectives en naar de evacuation point toe te zijn gegaan. het veld waar je met een helikopter wordt gedropt voor een soort paleis of landhuis what ever. dat stuk heeft het spel bij mij iets gebroken.

Vond deze veel minder,wel niet online gespeeld maar levels iets te easy. Steekte rap tegen ook.
2,5 sterren

Lexcoaster
Erg toffe shooter. Ik heb me er mee vermaakt. 3*

avatar van KKOPPI
hele goede game met een fantastische sfeer. Ik heb ooit een game gespeeld die net zo'n mooie sfeer had, het is echt prachtig.

avatar van RSgame91
Leuke shooter. Er zit een erg groot arsenaal wapens in, wat voor veel afwisseling zorgt. Ook de levels zijn leuk.
Maar het ziet er wel allemaal hetzelfde uit. Daardoor heb je soms het idee of je dat level niet al eens gehad hebt.