Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony (2009)

Alternatieve titel: GTA IV: The Ballad of Gay Tony

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding op Grand Theft Auto IV. Hierin kruip je als speler in de huid van Luis Lopez, een part-time gangster en full-time assistent van legendarische nachtclub eigenaar Tony Prince, welke in de wandelgangen beter bekend staat als 'Gay Tony'.

Ik hoop dat deze gebundeld gaat met GTA IV en Lost and Damned. Kan ik mooi alles tegelijk kopen

avatar van wiehoe
Dat gaat ook gebeuren

avatar van JustinW
:DDit is echt een geweldige uitbreiding nieuwe gadgets en wapens, Parachute springen(wat ik erg mistte in GTA4). En gangwars etc. ik heb me er prima mee vermaakt

wiehoe schreef:
Dat gaat ook gebeuren

is al gebeurd, voor de XBOX360 dan.

avatar van toetje1977
Uitgespeeld! Blijf bij mijn waardering van 4,5*
Vette actie, toffe characters en cutscenes. Goede shootouts, hele dikke wapens... Meer dan prima mee vermaakt. Ook de drugwars leuk, kun je een aardig zakcentje mee verdienen. Na 25 had ik het echter daarmee wel gehad.
Aanrader dit!

is deze nou ook voor de pc weet het niet help please

wilmar60 schreef:
is deze nou ook voor de pc weet het niet help please

Ja, hij moet alleen nog uit komen voor de pc en ps3, volgens mij is dat 30 maart dit jaar.

ok bedankt voor de tip

Kan niet wachten totdat deze beschikbaar is voor de PlayStation 3!

avatar van PyrexVision
Uitgesteld naar 16 april

avatar van Martijn
Deze zal als DLC op de ps3 te downloaden zijn toch?

Jep, ik zag trouwens al een daling in procenten in hoeverre ik alle trophies van Grand Theft Auto heb gehaald. Toen ik verder ging kijken zag ik dat The Ballad of Gay Tony en de andere DLC waren toegevoegd aan de trophy list.

avatar van Evil Eye
gaaf spel, heerlijke agressie en mooie mogelijkheden verpakt ik een prima verhaallijn, wat wil een mens nog meer?

Een 4 en een halve ster voor Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony, een game waarvan ik toch redelijk van heb genoten

jammer wel dat ik het op de xbox360 moest spelen want deze console heeft mijn voorkeur niet, maar goed uiteindelijk is een console een console, zolang er maar op te gamen valt en er geen Nintendo embleem op staat vind ik het best

avatar van wilmar60
ga hem binnenkort halen voor de computer ben benieuwd of hij me bevalt

avatar van ps3me
ik vind het persoonlijk een betere game dan the lost and damned Wilmar! (weet niet of je die gespeeld hebt maar deze is wat langer en interessanter naar mijn mening. )

Het verhaal en de sfeer zijn in Gay Tony sowieso een stuk leuker als bij Ballad.

avatar van kaholiic
Heb je het nu niet over dezelfde game?

Haha ja
Bedoelde uiteraard Lost and Damned ipv Ballad.

ps3me schreef:

heb geen van de twee daarom ben ik benieuwd

avatar van Martijn
Zijn er naast nieuwe verhaal lijnen nog interessante verbeteringen?

Jep. Parachutespringen, een paar nieuwe toffe wapens (shotgun met explosieve kogels zijn relex!) en de missies zijn vooral veel krankzinniger en over the top. Echt geweldig om te spelen!

avatar van ps3me
wilmar60 schreef:

heb geen van de twee daarom ben ik benieuwd

Ze zijn allebeid zeer interessant maar deze is toch net wat leuker, wat groter en je kan meer (club management, drug wars en parachute springen enz.)

avatar van bvonk
Erg leuke uitbreiding op GTA4 dat voor een groot deel op zichzelf staat.

De stad was natuurlijk al bekend voor mij en eigenlijk duurt het spel veel te kort maar er zitten erg leuke dingen in. Ook de prijs en dat Lost and Damned er bij zit maken het erg aantrekkelijk voor mij.

5.0

Is deze game Gay?

Nijmegen
Ja.. man

avatar van PyrexVision
Fantastisch. LC weer prachtig, geweldige characters (Yusuf Amir: We getting Arab Money!), zieke wapens, vette zijmissies en weer TV en internet om niet meer van bij te komen. Ik doe het nu rustig aan en probeer de game niet zo snel door te rennen als dat ik bij TLaD heb gedaan, zodat ik er nog extra lang mee vooruit kan

Zeker een leuke DLC, heeft me toch dik negen uur vermaakt met de verhaallijn. Iets wat ik echt niet had verwacht, ik dacht je krijgt een stuk of tien missies en dat is het dan wel, maar dit is pas DLC.
Een volledig nieuwe verhaallijn, nieuwe personages, nieuwe wapens, nieuwe auto's, meer mogelijkheden (basejumpen enz.). Top.

Goed voor 4, 0 sterren.

avatar van Freestyle
Naar mijn mening overklast deze uitbreiding The Lost and Damned in originaliteit, mogelijkheden en sfeer. Ik vind TLAD namelijk nogal teleurstellend en heb een beetje het idee dat Rockstar dat op deze manier probeert goed te maken.

shadowmaster100
jellecomicgek72 schreef:
Is deze game Gay?

ik vind deze en lost and damned veel beter dan GTA 4,deze games zijn echt gta games en gta 4 was gewoon BORINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

maarja ieder zijn eige mening he

dus chek maar zelf

avatar van Evil Eye
Saai, ja.

Manny Calavera schreef:
Want? Ik wil ook wel eens Metal Gear Solid spelen maar dat mag ook niet van Sony op de Xbox...

Vreemd, ik heb Metal Gear Solid anders wel op de PS3.