Star Ocean: Second Evolution (2008)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door TOSE
Uitgegeven door Square Enix

Star Ocean: Second Evolution is de remake van het tweede Star Ocean-deel dat oorspronkelijk op de eerste PlayStation uitkwam. In Second Evolution sta je in de schoenen van een jonge officier van de Federation, die uit het niets getransporteerd wordt naar een mysterieuze planeet, waar hij wordt vereerd als de Hero of Light. Hier begint jouw reis en het grootse verhaal, waarbij het aan jou is om het zojuist ontdekte ras te redden van hun ondergang.

avatar van Vincentvalentine
Zijn er verschillen tussen het Playstation deel en deze PSP remake?

Behoorlijk wat nieuwe content en oppoetsing:

Second Evolution features new content (many skills were completely remade, as well the combat system being slightly refined), including a new playable character, 13 new endings, new voice actors and extensive amounts of new, fully voiced dialogue.

En vooral: Production I.G provided new artwork and animated cutscenes for the game.