Need for Speed: Underground 2 (2004)

PC / PlayStation 2 / Nintendo GameCube / Xbox
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Electronic Arts

In Need for Speed Underground 2 duik je diep in de subcultuur van de car-tuning. Je verkent in alle vrijheid een enorme stad die verdeeld is in vijf verschillende buurten en ontmoet rivaliserende racers. Die organiseren wedstrijden, geven tips over de vetste raceplekken en laten zien waar de populairste gelicenseerde upgrades te koop zijn. De game bevat nieuwe speltypen, uitgebreide mogelijkheden om het uiterlijk en de prestaties van je wagen te tunen en meer dan 30 gelicenseerde wagens.

avatar van Car-freak
ik speelde dit spel een paar keer bij een vriend het leek leuk...
maar is deze game een aanrader in heb de hele NFS serie behalve deze dus.....

Ik denk dat ik deel maar eens voor de PC ga zien te krijgen ik wil deze wel weer spelen want de nieuwe nfs komt er aan en dan kan ik ze ff goed vergelijken of ze als vooruitgang hebben gemaakt want sinds NFS Underground 2 is er geen leuk/Goed NFS game meer uitgekomen waar je langer dan 2 dagen mee aan het spelen was ik speelde dit spel weken dag en nacht.

christianadofan
RedLine schreef:

Helemaal mee eens,die games na nfs 2 zijn echt bagger!! helaas!!

SvV_Ying
Veel gespeeld destijds op de PS2. Was eg leuk dat er een vrije wereld was waar je in kon rijden ten opzichte van deel 1.

Voor de rest niet echt vernieuwend, maar evengoed vermakelijk.

avatar van royals
Ik vindt deze iets beter, niet origineler, dan Underground 1. Simpelweg door het plezier van het racen en de geweldige nagebouwde stad. Alleen het idee is oud en de race-opdrachten tussendoor nemen sterk de vaart uit het spel. In deel 1 was het toch recht-toe-rechtaan racen.

Vermakelijk spel om te spelen, een soort van onofficiële game versie van The Fast and the Furious and een het speelde helemaal in op de hype van Pimp My Ride.

Tevens ook de eerste Need for Speed waarbij ik een verhaallijn tegenkwam en een chick (heb deel 1 niet gespeeld, maar daar zal het waarschijnlijk ook wel hetzelfde zijn).

Het leukste van de game is gewoon een normale auto helemaal pimpen met beeldschermen, dikke audio, vinyls, draaiende velgen enz. enz. Je blijft maar doorgaan om een auto te veranderen, zoveel mogelijkheden zijn er gewoon.

De races waarvan ik echt heb genoten waar de drag en drift variant. Bij een drag race was het echt heel snel schakelen en ook nog eens goed sturen om het verkeer te ontwijken dat op je afkomt.

Verder zit de muziek ook goed in elkaar, erg chille remix van Riders on the Storm.

4, 0 sterren van mij.

avatar van ps3me
Leuke races, veel plezier mee beleeft.

avatar van rover45
het is een leuk spel meschien een van de beste NFS

Leuk spel voor alledag en als je even geen zin hebt om een story-game te doen. Dan ga ik lekker racen of voetballen.
Cash verdienen voor een supervette auto te bouwen. De sound in deze games van NFS is te gek, de races vervelen nooit.
gewoon een leuk spel net als NFS underground.

Car-freak schreef:
ik speelde dit spel een paar keer bij een vriend het leek leuk...
maar is deze game een aanrader in heb de hele NFS serie behalve deze dus.....

Ik vind van wel.

avatar van PebeVai
Beter dan Underground, wel wat meer vermaak..

Maarja nadat ik al heel ver ben gekomen er toch maar mee gestopt..
Het doet me niet zoveel eigelijk..

3,5 (omdat ik me toch enig sinds vermaakt heb met het spel)

avatar van Musique
In mijn ogen een van de grootste en belangrijkste ( street ) race spellen. Hierna kwam een shitload aan spellen met het zelfde cencept. Simpel maar effectief namelijk: tune een auto en racen maar. Iedereen die dat jaar volle glorie gamede heeft dit spel wel eens gespeeld. Daarnaast is de soundtrack bij iedereen.

avatar van JustinW
Toch wel het meest gespeelde race spel voor mij, ben wel 3 keer opnieuw begonnen na het behalen van een 10 sterren wagen, je eigen auto's tunen was toen nieuw voor mij en het beviel goed.

beste race spel de race banen zijn geweldig en gevarieerd prachtig spel

avatar van mk1992
realistisch: nee
leuk: ja

weet niet waarom, ben zelf meer een simulatie racer, maar toch aardig mee vermaakt!

avatar van youngtick
heb dit spel niet lang gespeeld maar is wel goeie game beter dan zijn voorganger

Beste NFS game . Vette muziek, paar steden en leuke snelwegen.

avatar van Cassevis
De racen zijn leuk maar ik erger me er aan dat je telkens best ver moet rijden naar de volgende race.

avatar van jassertje
te gek spel

avatar van wolly
k vind het jammer dat je niet zulke vette auto's kunt als in andere delen

avatar van wolff
EvilPlank schreef:
Beste NFS game . Vette muziek, paar steden en leuke snelwegen.

zelfde

avatar van AsLuM-
Vind deze ietsje beter als deel 1 vooral omdat je hier vrij kan rond rijden. Meer auto's kunt tunen.