Fairytale Fights (2009)

PlayStation 3 / PC / Xbox 360

Ontwikkeld door Playlogic
Uitgegeven door Playlogic

In Fairytale Fights worden gaan bekende sprookjesfiguren op bloederige wijze op de vuist met andere sprookjesfiguren. De speler kiest een schattig personage naar keuze en slaat de anderen met of zonder wapens op bloederige wijze in elkaar. Hiervoor maakt de game gebruik van een speciaal systeem dat berekent hoe je precies vijanden ontleedt. Zo is het mogelijk om een arm of been af te hakken, maar ook is het geen probleem om een vijand in tweeën te snijden. Er zijn vijf wapenklassen, met elk specifieke eigenschappen.

avatar van Mafurios
Uhmm....

Juist...

...

Ach nouja het zou een grappige game kunnen zijn maar er lijkt me niet erg veel aan.

Iemand deze al gekocht?

tja de game ziet er niet echt nieuw of gelweldig mooi uit. Het principe dat je met schattige personages excessief geweld kan gebruiken is wel grappig, maar vraag mij af of dat de game staande kan houden. Moet wel meer in zitten dan alleen dat.

avatar van DylanVR
Mja wrs ni veel speeltijd en goed voor 1 keer uit te spelen!
budgetbak e:)

avatar van maxo922
Erg geinig spel. De gameplay is goed, alleen begint hij na een tijdje te vervelen. De graphcis zijn wel aardig, vooral de landschappen zijn goed gedaan. De verhaallijn is alleen erg kort. Ook zijn vaak de camerapunten een zooitje. Als je niet uitkijkt val je van een brug af en ben je al je punten kwijt. * 3,0

avatar van DylanVR
gistere samen met een vriend met bezig gehouden en ik moet zeggen, dit spel is goed! soms is het wel een beetje choas en moet je zoeken waar je bent maar het is echt grappig en cruel:) mooie graphics, goede gameplay en heel grappig verhaal! Ik geef het een 4

Ja precies budgetbak dus Ik moet zeggen heb wel getwijfeld alleen het lijkt mij de volle mep niet waard.

avatar van DylanVR
nee idd heb het dan ook maar 20€ betaald:)

avatar van Bahamut Zero
Ja, heb em laatsten ook uit de budgetbak gevist. Leuk voor even, maar niet te lang spelen.

avatar van Q jones
Leuk om samen coop te spelen je lacht je eigen kapot. Het wordt nooit echt moeilijk maar de animatie zijn enorm grappig