Trials HD (2009)

Xbox 360

Ontwikkeld door RedLynx
Uitgegeven door Microsoft

Cross met je motor door meer dan 50 verschillende banen vol met uitdagende hindernissen. Ontwerp je eigen motorrijder, unlock verschillende motors en beklim de globale ranglijsten. Met een ingebouwde level editor is er ook nog de mogelijkheid om zelf banen te maken en deze te delen met andere spelers via Xbox Live.

Deze gedownload op arcade.

De eerste keer dacht ik echt zo van whoaa die wil ik hebben aangezien ik gek ben op de gewone trials van internet.

Nu deze gespeeld en vind hem wel aardig.
Zitten punten bij waarvan ik denk dat het wat minder is. De banen zijn namelijk nog niet echt trial achtig. Het is iets te overdreven ook soms.
Ook jammer dat er teveel tijdsdruk op zit. Bij trial in het echt heb je toch iets meer tijd druk. Je moet nu toch echt veel gas geven en het gas in houden.

De minigames zijn wel leuk tussendoor.
Ik heb het 3.5* gegeven.

avatar van mr blijhoofd
heerlijk verslaafd aan deze game veel levels waarbij er echt een paar tussen zitten waarbij je het liefst de controlers door het raam wil gooien omdat het niet lukt.. daarbij is er nu ook nog een extra trackpack bij gekomen met bijna 30 nieuwe baanen en dat voor 400 msp. deze game verdient veel meer gespeeld te worden

avatar van Alexjaxx
Als je ervan houdt dan moet je hem ook kopen man.
Beste trial-game die ik ooit heb gedaan en idd voor 400msp gelijk een dikke uitbreiding..
Extra skill games krijg je er ook nog bij..

Het is inderdaad wel een game die je helemaal gek maakt als iets niet lukt.. Dus speel.. maar speel met mate..

Zeker waard om te kopen als je het genre leuk vind..