The Texas Chainsaw Massacre (1983)

Atari Video Computer System

Ontwikkeld door VSS
Uitgegeven door Wizard

De speler neemt de rol aan van de antagonist van de gelijknamige film: Leatherface en probeert om moorden te plegen met zijn kettingzaag terwijl hij obstakels moet ontwijken zoals hekken, rolstoelen en koeienschedels. Elk vermoord slachtoffer is 1000 punten waard. De speler krijgt brandstof voor elke 5000 punten. De speler verliest één leven wanneer de kettingzaag geen brandstof meer heeft en verliest wanneer de laatste tank van brandstof op is

avatar van kaholiic
Volgens mij 1 van de oudste gamefilms ooit!!

filmgames

ik heb hem toegevoegd...

Gefeliciteerd!

misterwhite
Echt een barslechte game.

Het bestaat gewoon uit één belachelijk getekent figuur met een kettingzaag. En dan moet je gewoon achter mensen aanlopen en kijken of je brandstof niet opgaat.
Het spel heeft geen muziekje ofzo alleen een irritant gepiep en en het geronk van de kettingzaag.
De tekeningen zijn percies gemaakt door een kleuterklas.
Voor de mensen die intresse hebben in de gameplay, dit filmpje toont hoe belachelijk het is.

Meer kan ik er niet van zeggen.
En van zelf sprekend dus 0,5*.

avatar van wolff
had zeker ook te maken met de videogame crash?

Zalig spel!

Wat moet je dan doen in dit spel Lacrimas?

Maar is het een side-scroller of 3d, 2d ? zo bedoelde ik het meer

misterwhite
Zo'n vreselijke game kan je nu toch echt niet waarderen. Het slaat werkelijk nergens op, het is zelfs niet een speelbaar, heb een aantal pogingen gedaan via een emulator maar altijd na 10 minuten afgehaakt. Niet speelbaar!

YouTube - Texas Chainsaw Massacre - Angry Video Game Nerd Review Texas Chainsaw Massacre - Angry Video Game Nerd

Beetje triest spel inderdaad, zelfs in die tijd had je veel betere games.

Ik vind deze iets te gewelddadig.