Battlefield 2 (2005)

single player / online

Ontwikkeld door Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

In Battlefield 2 kies je de kant van één van drie militaire grootmachten: De Verenigde Staten, China of de onlangs opgerichte Midden-Oosten Coalitie. Gewapend met het modernste wapentuig kun je plaatsnemen in een van de meer dan 30 voertuigen, om samen met meer dan 100 spelers deel te nemen aan de grootste online-gevechten ooit op de PC. Daarnaast bouw je continue je personage uit en kun je uiteindelijk promoveren tot de hoogste rang van generaal.

prachtig en heel verslavend spel.

persoonlijk vind ik dit de beste van de reeks, maar mist soms wel wat realiteit
zoals met Strikes at Karkand: ik zat op een gebouw met mijn sniper haalt een ondersteuning mij neer. wat mij ook irriteerde aan dit level is dat ik in het begin altijd omver werd gereden door mijn eigen teamgenoten maar voor de rest heb ik mij heel erg geamuseerd.

avatar van desteven007
Volgens mij één van de betere online spellen ooit, Jeeps,Tanks, Heli's,Straaljagers noem maar op! En ook de wapens!!

kevin15 schreef:
prachtig en heel verslavend spel.

persoonlijk vind ik dit de beste van de reeks, maar mist soms wel wat realiteit

Je bedoelt zeker Strike at karkand, niet strikes , en dat met die sniper waarom zouw dat geen realiteit zijn? Ze kunnen je zelfs neerhalen met een pistool!

daarmee bedoel ik dus dat het zo niet zou gaan in het echte leven.
volgens mij kun je in het echt een sniper niet neerhalen dat op een gebouw zit met een pistooltje.

kevin15 schreef:
daarmee bedoel ik dus dat het zo niet zou gaan in het echte leven.

Jawel, het is te zien of je een vrij shootveld hebt, of hoe hoog je zit of in welke positie je verkeerd.

avatar van desteven007
Ik heb net deze game gespeeld, en hij viel uit ....

Ik heb dit niet heel veel gespeeld, wel een paar keer bij een vriend en het was wel verslavend. Het zag er leuk uit en speelde goed.

desteven007 schreef:

goed dat ik dat is weet

heb hierjuist Strike at karkand nog is gespeeld, en heb een betere snipepositie gevonden. geen een keer hebben ze mij geraakt

goed dat ik dat is weet

Waar zat je dan ?

het is niet de beste plaats maar als je gespecialiseerd bent in een sniper en constant daarmee vecht is het zeer makkelijk.

het is het kamp achter Hotel, daar kun je een huisje in en langs daar schiet ik ze allemaal af

kevin15 schreef:

Ik weet niet precies waar je bedoeld ?
Bedoel je zo aan de zijkant ?

als je het hotel uitkomt kun je dat klein straatje in, langs daar kom je uit op een ander kamp, een open vlakte, rechts zie je een trap en langs daar kun je het huis inlopen

kevin15 schreef:

aahja daar, heb je dan ook geen zicht op het plein ?

desteven007 schreef:

aahja daar, heb je dan ook geen zicht op het plein ?

yep, dat is het

yep, dat is het

Als je daarin wilt moet je zo trapjes op ofwat ?

ja, nogmaals dat is het

ja, nogmaals dat is het

avatar van Ajax&Filmfreak
Deze game geeft online zoveel extra,s dat je zou kunnen zeggen dat je nog geen kwart van het spel meegemaakt hebt als je dit alleen offline gespeelt hebt. Online, naar mijn bescheiden mening bijna onovertroffen.

Ajax&Filmfreak schreef:

Idd

superdross
Ik vondt de online nog het MOOIST!

Ik speel dit spel nog altijd, blijft geweldig. Ik doe dan altijd Strike at Karkand en dan zonder voertuigen. Vooral het teamspel blijft geweldig bijvoorbeeld wanneer je in een squad zit met alleen maar medics. Soms doe ik dan Wake Island om een beetje in een apache rond te vliegen, dat is dan ook altijd vermakelijk.

Ook het rank systeem vind ik leuk, en wapens unlocken zodat het je een beetje bezig houd. Mijn favoriete wapen is L85A1 en soms sniper met L96A1.

De laatste tijd zit ik ook veel in Knife only servers, echt vet hoe dat is als 2 legers van 10 elkaar bestormen met allleen je mes uitgetrokken.

avatar van Tha Luz
Is dit spel nog waard om nu nog te kopen?En hoe zit het met de graphics?

ik zou het spel in elk geval niet meer apart kopen. een vriend van mij heeft de Battlefield box gekocht voor 25 euro dacht ik (?) met daarin:

Battlefield 2
Battlefield 2: Special Forces
Battlefield 2: Euro Forces
Battlefield 2: Modern Combat
Battlefield 2: Armored Fury

avatar van desteven007
Dit spel apart kost nou niet zo heel veel meer, en trouwens als je alleen maar een Pc hebt ben je met BF2 Modern Combat ook helemaal niets.

avatar van Tha Luz
Ajax&Litmanen1 schreef:

Hetzelfde hiero

avatar van Ajax&Filmfreak
Tha Luz schreef:
Is dit spel nog waard om nu nog te kopen?En hoe zit het met de graphics?

Gewoon kopen! speel het nog altijd!

gamelord
Leuk spel vooral voor de battlefield fans. (zoals ik)
Maar alleen aan deze vind ik het zonde dat gamespy
raar bij mij werkt, kan niet online komen (frustrerend gewoon)
Daarom heeft dit deel niet zo'n hoge score (Jammer gamespy!!)

gamelord schreef:
Leuk spel vooral voor de battlefield fans. (zoals ik)
Maar alleen aan deze vind ik het zonde dat gamespy
raar bij mij werkt, kan niet online komen (frustrerend gewoon)
Daarom heeft dit deel niet zo'n hoge score (Jammer gamespy!!)

Dan zet je gamespy toch gewoon uit?
In het begin met het installeren vroegen ze om gamespy te installeren dat heb ik gewoon niet gedaan.

avatar van ps3me
erg leuk spel, al gespeeld nu binnenkort kopen:D

avatar van oliver
Kun je hier ook instant battle doen als in Battlefield 1942?