Brothers in Arms: Earned in Blood (2005)

Mobile / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Gearbox
Uitgegeven door Ubisoft

Deze game is het tweede deel uit de Brothers In Arms reeks. In dit deel speel je met Sergeant Joe "Red" Hartstock, die korporaal was in het fire-team van Sergeant Baker, het personage met welke je in het eerste deel speelde. Dit deel bevat nieuwe multiplayer missies, voertuigen, wapens en een nieuwe co-up mode. De AI van de tegenstanders is ook verbeterd, waardoor het spel dus moeilijker is dan zijn voorganger.

avatar van FrK.
Leuke game, alleen vond ik deel 1 leuker

avatar van Jorge-E
Vind er niets aan dat je ALTIJD moet flanken en dat je de vijand niet kunt raken als ze achter dekking zitten. Logisch dat ze moeilijker te raken zijn maar zelfs dat niet.

%%%%%%
Ik had gehoort dat dit een prachtige oorlogsgame was.Maar ik vond het weinig aan.En heb de spel niet meer gespeelt vond de knoppen maar eritand en de gevechten kon me helemaal niet boeien.2 sterren voor de grafics

avatar van oliver
het spel is zeker realistisch, maar verveelt na een tijdje

avatar van 7higer7
zeker de beste WO 2 shooter ooit gemaakt
en is gelukkig iets anders dan die standaart WO 2 shooters waarin je alleen maar mensen moet afknallen als ze in de weg
staan 4 * ( pc )

Prachtig spel! Alles was nog mooier en een aantal zaken werden nog meer uitgediept. Het was geen betere game, wel een meer completere en geperfectioneerde game.

Wel vind ik dat er meer variatie in had gebracht mogen worden met de levels. Ik zag iets teveel weilanden en kleine dorpjes.

avatar van andnino
Vond de vorige geweldig, maar deze iets teveel van hetzelfde (goede). Ik heb op een gegeven moment gewoon niet meer verder gespeeld en hem van mn pc verwijderd.

avatar van RSgame91
Weer hetzelfde als de vorige. Alleen nu vanuit een ander persoon. Graphics zijn ook niet verbeterd. Maar aangezien het concept nog wel goed is, vind ik het toch nog wel 3* waard

Lexcoaster
Vermakelijk, het 'teamvechten' was naar mijn smaak eerder irritant dan leuk, want vanwege het strategisch denken gaat veel lol dat je hoort de beleven aan een shooter weg. Realistisch was het zeker, en ook interessant zolang het level niet al te moeilijk was, maar in geval van een moeilijk level irriteerde het me mateloos dat ik niet gewoon m'n eigen gang kon gaan. Graphics waren niet erg mooi, maar de gevechten waren wel gevarieerd. Redelijk. 3*

avatar van kaholiic
{Review}

Aardig.

De game had voor mij meteen 2 dingen tegen zich. 1 het is een oorlogsgame. 2 het kwam in hetzelfde jaar uit als de game die ik een week voor deze had gespeeld.

En daarmee is meteen eigenlijk ook alles gezegd. Want het lijkt voor mij gewoon te veel op Road to Hill 30. Had van mij meer uitgebreider gemogen. De omgevingen zijn super repetitief. En de actie is vrij wel hetzelfde.

Graphics niet slecht. Net zoals Road to Hill 30. Het teamvechten was weer erg vervelend en moeilijk. Strategisch ook vrij moeilijk allemaal. Gewoon schieten, klaar! Realisme sterk aanwezig.

Missies daarentegen wel vermakelijk.

Aardig.

Deze game vond ik zeer behoorlijk. Medal of honor was veel minder tactisch en veel meer blind knallen. Natuurlijk heeft dat ook pluspunten, maar dit was een prettige afwisseling daarin. Daarnaast lag er ook meer emotie in het verhaal. Een zeer degelijk titel, die meer mensen een kans zouden moeten geven.