Putt-Putt Saves the Zoo (1995)

Alternatieve titel: Putt-Putt redt de Zoo: De Dierentuin van AutoStad

Macintosh / PC
Educational / Adventure

Ontwikkeld door Humongous
Uitgegeven door Humongous

Putt-Putt en zijn trouwe hond Pep moeten op zoek naar zes jonge dieren voordat de dierentuin open kan. Hiervoor bezoekt hij verschillende landen. Wanneer hij ze gevonden heeft dient hij voorwerpen te gebruiken om ze weer bij hun ouders terug te brengen.

avatar van Mephisto
Vreemd dat er hier nog niet op gestemd is. Deze is toch een even grote klassieker als Freddi Fish? Enfin, Putt-Putt is erg toepasselijk voor de kids. Dit spel hield mij vele regenachtige Belgische zondagen binnen.

avatar van jellecomicgek72
1,5
1 van de mindere Putt-Putt's....

avatar van drezic
jellecomicgek72 schreef:
1 van de mindere Putt-Putt's....

Is dat serieus bedoeld?

avatar van starrs
Ben nu 19 en heb dit gisteren voor het eerst weer gespeeld, dit was volgend mij de eerste game die ik ooit gespeeld heb.

Echt een raar gevoel kreeg ik ervan, ik kende vrijwel alle opdrachten nog!!

avatar van Shpongle
Erg mee vermaakt als kind.