Wallace & Gromit Episode 4: The Bogey Man (2009)

PC / Xbox 360

Ontwikkeld door Telltale
Uitgegeven door Telltale

De vierde episode uit het Wallace & Gromit seizoen. Wallace is geaccepteerd in de Prickly Thicket, de oudste en meest begeerde golfclub uit de omgeving. Van een rustig potje golfen komt echter weinig. Want al snel raken Wallace, en zijn caddie Gromit, verstrikt in een oud dispuut met een rivaliserende golfclub.

avatar van Shangri-la
Ik ben hier nu mee bezig, de andere 3 games waren vermakelijk om te spelen. De games zien er ook mooi uit op een breedbeeld scherm dus dat is mooi meegenomen. Als ik hem uit heb volgt een waardering.

avatar van Shangri-la
Ik ben al aardig gevorderd in deze game, maar het lijkt erop dat dit de leukste uit de serie is. Ik moest een aantal keren vreselijk lachen, wat een humor.