Midnight Club 3: DUB Edition (2005)

PlayStation 2 / Xbox / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

Dit spel draait om razendsnel racen op open straatcircuits, maar er is nog veel meer te beleven. In dit spel gaat het niet allen om het winnen, maar ook om het uiterlijk van je voertuig. Het vertelt je tegenstanders precies wie je bent en wat je in huis hebt. De racekalender raakt nooit leeg, net zoals er altijd wel ergens een onderdeel is dat je voertuig nog beter maakt. Zelfs als je het spel 100% hebt uitgespeeld kan je blijven verder racen in de stadsraces.

avatar van paulisdik
Ik heb hier de gewone versie van Midnight Club: Dub Edition
Wat is eigenlijk het verschil tussen remix en gewoon?

EPMD
meer wagens + meer tune-mogelijkheden + meer races = een soort expansion van de derde MC...

EPMD schreef:
Trouwens ook nog meer nieuwe liedjes.

Wassup ! schreef:
Trouwens ook nog meer nieuwe liedjes.
Ook nog een nieuwe stad! Vergeten bij te schrijven gisteren.

avatar van Durete
Mijn favoriete race spel.
Ontzettend goede muziek en natuurlijk geweldige wagens.

avatar van jaspertje3
Pfieuw deze was online gewoon niet te doen bijna Als ik net op gang was, was de rest al mijlen ver heen

Verder vond ik het spel niet echt zo bijzonder eigenlijk. Goed voor 3 sterren

avatar van JonnieBrasco
Deze toevoeging stond er onder de 'remix' versie op, ik heb het gewijzigd naar de 'gewone' versie. Een andere poster dus, ander jaartal, en PSP als platform erbij. Het lijkt me niet dat de 30% extra content die in de 'remix' versie zit, apart toegevoegd hoeft te worden.

%%%%%%
Ik heb nog nooit een Midnight Club game gespeelt maar deze vond ik niet slecht en ook niet zo van wow.De graficks vond ik netjes.En de bestuuring vond ik ook zeker niet slecht.Maar verder had het aardig veel weg van Need for speed.De autos waren mooi ik hou het effe op een ruime 3

Vet spel met ruime mogelijkheden om een gewone auto in een vette bolide te laten veranderen! Het spel heeft misschien iets minder mooie graphics dan de Need for Speed-reeks, maar daarom is de rest van de game nog niet slechter, want het spel heeft naar mijn mening véél meer mogelijkheden dan Need for Speed. Ik ben voor de volle 100% gegaan en ik heb me geen minuut verveeld! Het leuke aan deze game is dat je ook nog eens vele verschillende soorten voertuigen kunt besturen. Kortom: ben je de Need for Speed-reeks stilletjes beu aan het geraken, dan moet je dit spel gewoon kopen, maar als je slim bent ga je snel eventjes kijken of je de vernieuwde versie van dit spel nog ziet liggen. Cijfer: 4****!

Dit is gewoon een tegekke spel geworden.
Er waren veel auto's beschikbaar om te tunen en zwaar goeie muziek.Ik heb de andere delen van Midnight allemaal een 4 gegeven,Maar deze spel was toch het hoogtepunt voor mij.
Besturing werkte ook heel erg goed en de auto's rijden heel erg chill.Ik geef de spel de Maximum een 5,0.

avatar van Spawn NL
1,5
Tune was Tof, heel tof zelfs. Zeker omdat je, je net getunede aanwinst aan je vrienden kon laten zien online.

Het race zelf vond ik echter ontzettend ruk. Mischien komt het omdat ik er gewoon ontzettend slecht in was. Met geen enkele mogelijkheid kwam ik fatsoenlijk door deze game heen. Ik moest elke race minimaal 5x doen voor ik hem gehaald had en ik kan je vertellen dat maakt de game er niet leuker op. Normaal heb ik geen enkele problemen met het uitspelen van race games maar met deze had ik geen kans van slagen.
Ik denk dat het komt door de extreme chaos die er heerst, de stad was buiten de Highway niet bepaald overzichtelijk.

avatar van RSgame91
Super!
Het snelheidsgevoel ligt nog hoger dan bij Burnout en de er zitten bij de Remix versie (die ik heb) 95 voertuigen in
Die combinatie is erg vet.
Wel is het door de hoge snelheid en de politie (die evensnel is als jouw) soms wel enorm frustrerend.

Mijn meest frustrerende moment was wel toen ik na 70 uur op 93% zat. Ik wilde weer verder gaan, staat er 'Corrupt Data'

avatar van yoshi
heb dat spel op de psp coole game de muziek en al zalig

toen in die tijd was ik er verslaafd aan ik kon mijn ps niet eens meer uitzetten en nu zit ie in de kast weg te rotten. ik had natuurlijk de remix , maar zoals RSgame91 al zei is het enorm frustrerend als je keihard gaat en dan ergens tegenaan ketst. toen vond ik hem al veel beter dan alle NFS delen de kwaliteit was wel iets minder maar je had veel meer opties om je wagen te veranderen. uiteindelijk geef ik als cijfer een 4

vogelbekdier, je geeft deze een 4,0! hij staat op nummer 2 in je top 10, en je nummer 1 geef je een 3,0!

Hehehe, dus er kijkt toch wel iemand op mijn profiel.

tuurlijk, vooral als je je nummer 1 een 3,0 geeft...

avatar van ronanskie
erg moeilijk spel uiteindelijk toch uitgespeeld veel tuning mogelijkheden maar haast geen tuning mogelijkheden voor exhotics zo kon ik mijn lamborghini murgielago geen nieuwe achterbumper geven

dit spel is helemaal geweldig, de graphics voor op de psp zijn indrukwekkend, het raced lekker, je hebt best een goede soundtrack( hoewel smaken verschillen) en de moeilijkheidsgraad is ook in balans, super spel.

Autobahn
Jammer dat ik dit spel gemist heb. Ik heb beelden gezien en het lijkt me erg tof om dit spel ooit te spelen, het doet me wat denken aan midtown madness van dezelfde ontwikkelaar. Helaas mijn Ps2 weggedaan ☹️

Voor 25 euro vind je makkelijk een PS2, en dit spel kom je wel eens voor 2 tot 5 euro tegen. Geen onmogelijke opdracht dus!

Autobahn
Nee inderdaad, misschien dat ik het eens ga overwegen! Ik heb genoeg Ps2 spellen gemist namelijk.

Grovonion schreef:

Nee idd. Laat staan vaak de 5 voor 15 acties of dergelijke bij PS2 en PSP in zaken als de gamemania. En bij Nedgame heb je al helemaal prijs. Voor verzamelaars van PS2, PSP en WII games is het een uiterst boeiende tijd.

Sinner schreef:
Is dat nog een zaak in Nederland? In Belgie kom je zo goed als geen PSP en PS2 titels meer tegen.

Grovonion schreef:

Hang van de vestiging af idd. De ene wel, de andere niet. Ik weet dat ze bij sommige Gamemania winkels dus helemaal niet meer in het schap staan, maar dus wel verstuurd worden naar andere zaken die er dus wel nog verkopen en ook echt nog meedoen aan de acties e.d

Ook heb je trouwens die 2de Hands winkels die ik je de laatste keer vergeten ben te laten zien hebben over het algemeen PSP en PS2 titels - maar met wat pech zijn ze daar net wat duurder.