UEFA Champions League 2004-2005 (2005)

Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Speel en beleef de Champions League. Kwalificeer je, speel de groepsfase en baan jezelf een weg naar de finale. Het seizoen kun je in vier niveaus spelen: Amateur, Semi-Prof, Professioneel en Wereldklasse. Door missies te voltooien krijg je punten. Deze punten verschillen afhankelijk van het niveau dat je speelt. Met de punten kun je unlockables winnen.

1,0
Ik vond het spel een beetje teleurstellend. Grafisch viel het vies tegen en ik kon met met fifa 2005 10 keer beter mee vermaken. Had veel beter gekund EA! 1*

avatar van youngtick
dat dit spel in de flop 100 staat vind ik echt belachelijk. Het is een gave game met een lekkere sfeer

avatar van youngtick
dit spel vind ik zelf nog veel leuker dan fifa 2005 die toevoegingen met de toernooi dat je voetbal nieuws op de radio hoort en dingen kan unlocken is echt vet

1,0
Ik vond Fifa 2005 10 keer leuker dan dit. Grafisch liet het ook te wensen over.

Wie dit nog speelt moet nodig de tijdmachine uitkomen..

[quote]koning-phong schreef:
Wie dit nog speelt moet nodig de tijdmachine uitkomen..[/quo

wie dit nog speelt houdt zich goed bezig

jaa houd zich goed bezig ......tijdens het vastzitten in de tijdmachine

koning-phong schreef:
jaa houd zich goed bezig ......tijdens het vastzitten in de tijdmachine

yeah right mocht je willen hahaha