Mario Strikers Charged (2007)

Alternatieve titel: Mario Strikers Charged Football

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Next Level

Spelers kunnen kiezen uit een scala aan bekende personages, die allemaal op hun eigen manier voetballen. Alle regels gaan overboord en er wordt geen enkele truc geschuwd om iedereen te laten zien we die beste voetballer is.

avatar van kArIzMa_TuRk
wil deze spelen!

lijkt mij wel spannend!

avatar van Martinez89
Kan mensen zeker aanraden deze game te spelen. Heb hem zelf nu al een paar weken en speel vaak via wifi, wat prima werkt. Je kan samen met een vriend (guest player) online gaan (coöp tegen andere 2-player teams). Op de singleplayer raak je naar mijn mening wel snel uitgekeken, deze is niet helemaal goed uitgebalanceerd en niet echt moelijk. Het draait dus vooral om de multiplayer.

Een ruime 3,5*

avatar van Bart Tönjann
Ziet er wel aardig uit, maar ik heb ergens gehoord dat de wedstrijdjes erg snel over zijn en het toch ook vaak op geluk uitkomt.

Zoals je al zei, vooral voor Multiplayer. Dan zijn dit soort spellen altijd erg leuk.

Bart Tönjann schreef:

Heb ik ook gehoord, maar voor de rest heb ik alleen maar positieve reacties gehoord van mensen! Het schijnt een geweldig spel te zijn, en dat hoop ik want ik wil het graag in mijn bezit krijgen. De voorkant ziet er ook best wel veelbelovend uit. Hoop alleen dat het niet zo makkelijk uit te spelen is.

avatar van Bart Tönjann
Dat denk ik wel, aangezien het vooral doelt op multi-player. Verder heb ik ook ehoord dat het veel lijkt op dat vorige Mario voetbal spel voor de Cube, en grafisch is het maar Cube kwaliteit. Neemt overigens niet weg dat het spel pure lol kan zijn, in multiplayer potjes kijkt men toch niet zo nauw naar Graphics, lijkt me.

Bart Tönjann schreef:
en grafisch is het maar Cube kwaliteit.

Cube kwaliteit?
Is in zekere mate toch wel een goeie kwaliteit hoor

avatar van Bart Tönjann
Dat ontken ik niet. Maar van een nieuwe generatie console's mag je wel iets betere graphics verwachten. Nu weet ik wel dat de wii niet gebasseerd is op zo mooi mogelijke graphics, maar het kán wel beter hoor. Dit spel zou bijv. ook zo een Cube game kunnen zijn, wat niet zou horen bij een Next Gen console.

avatar van Princess Piranha
Ik heb smashfootball op de cube, dus denk niet dat ik deze game ga kopen. Maar ik baal er wel van nadat ik hoorde dat je ook Petey Piranha kan zijn?

Minder leuk dan op de Cube, maar nog steeds leuk. Vooral multiplayer though. En ja, je kan Petey zijn, maar dan moet je wel eerst de hele Strikers cup uithebben en dat duurt nog wel ffies.

gaymer
Dit is wel een lachen game, vooral als je het samen met 3 andere in 1 kamer ofzo speelt. De 'solo' player gedeeltes gaan wel.

3,5 van mij

Overigens ken ik deze game niet...hij heeft veel weg van Mario Strikers...het is zeker gewoon bijna hetzelfde?

Overigens ken ik deze game niet...hij heeft veel weg van Super Mario Strikers (Mario Smash Football)...het is zeker gewoon bijna hetzelfde?

joeri592
nee, het is wel anders, meer speciale aanvallen en wat extras, je moet zelf keepen, meer characters,je kan je eigen opstelling maken, je kan kiezen welke poppetjes ibj je horen en elk poppetje heeft zijn eigen aanval, dit spel is veel beter dan op de cube

Leuke game zeg!!

joeri592
ik vind alleen deel 1 iets leuker

Beeld: 3,5*
Geluid: 3,5*
Gameplay: 3*
Langetermijn: 3*

Eindbeoordeling: 3,25* (afgerond 3,5*)

avatar van wiiplayer
1,0
Wel een mooi poster

avatar van GTAFan
1,5
Mario en voetbal. ik dacht al het word niks. en zo was het ook.
2 uur gespeeld. toen verkocht op markplaats.
rampzalig. 2 bad

avatar van rockgamer
fantastisch spel, echt heel erg leuk, vooral in multiplayer,

goede moeilijksheidsgraad, word na de 3de cup erg moeilijk, maar dat is juist leuk, goede graphics, heerlijke gameplay.Zelf je team samenstellen is ook erg leuk, elke speler heeft iets goeds, heb me hier al veel mee vermaakt en dat doe ik nu nog steeds regelmatig !

avatar van anders99
Ik heb ook mario strikers voor op de gamecube en ik moet zeggen dat ik die veel leuker vindt dan deze game voor de wii

SouthParkFan
Niets voor mij, voetbalgames. Ik vond de voetbal-mode in ''Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen 2012'' veel leuker dan dit spel. Toch wel grappig maar meer ook niet. 2,5*