Super Mario Galaxy 2 (2010)

Nintendo Wii
Platform

Ontwikkeld door Nintendo

In Super Mario Galaxy 2 kruipen spelers andermaal in de huid van Mario. De game zal de speler veel nieuwe uitdagingen bieden, op diverse planeten waarop de speler onder andere Yoshi ontmoet. Met behulp van verschillende gekleurde Yoshi's kun je nieuwe avonturen beleven. Elke kleur Yoshi, een kleur die bepaald wordt door het eten van bessen, heeft andere eigenschappen. Dankzij het verschil in zwaartekracht en opzet kom je steeds nieuwe puzzels tegen.

neo (crew)
Nintendo wil met dit vervolg wat meer uitdagingen aanbieden dan de vorige Mario Galaxy. Begrijp dat niet echt. Alsof de vorige echt zo makkelijk was....

avatar van solidKevin
neo schreef:

Tja mischien vonden sommige mensen het veel te makkelijk. Ik vond het wel goed maar op sommige punten mog het wel wat moeilijker. Ben wel zeer benieuwd! Ik vind het ook wel leuk dat Yoshi erbij zit .

avatar van Mega Man
Naast Metroid Other M, Monster Hunter 3 en de nieuwe Zelda kijk ik ook rijkhazend uit naar deze triple-A titel. En het is toch wel bijzonder dat we weer twee 'grote' Mario titels krijgen op één console. Sinds de Super Nintendo hebben we dat niet meer gezien. Any way, ik hoop dat er meer grote planeten in Galaxy 2 komen en dat de soundtrack weer door een orkest wordt gespeeld.

spelfreak
deze en new super mario ga ik zeker krijgen heb een omgebouwde wii dus "kopen" is geen goed woord heb hier echt zin in

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Berichten over oa aspergeplukkers verwijderd.

avatar van gukker
solidKevin schreef:

Alle comets enzo waren moeilijk maar de verhaallijn was te makkelijk. Die kunnen ze dus nog wel moeilijker maken.

Ik vond die fast-foe comets erg in dat spel
voor de rest vond ik het een leuk spel maar het hoeft niet moeilijker.

Oeh, wat is de nieuwe trailer weer vet, kan niet wachten op deze game, laat maar komen nintendo

En weer een nieuwe trailer:

Super Mario Galaxy 2 Video - - Mario ziet sterren in Super Mario Galaxy 2 - insidegamer.nl

Ik kon al niet wachten en word alleen maar erger! Word weer een topper!

Mario weet toch altijd weer een lag op mijn gezicht te toveren!

JVT
deze word heel erg vet denk ik!! heb em al ge-pre-ordered

avatar van bettafish14
Hoop dat deze game dezelfde goede sfeer krijgt als deeltje 1 en niet te overdreven word, ik vond de eerste al perfect eigenlijk.
Heb er wel zin in

Princess Piranha schreef:
Ben ik echt de enige die er niet naar uitkijkt?

What's geburt Princess, jij als nintendo lover, kijkt niet uit naar deze oogenschijnlijke Nin-Topper?

Princess Piranha schreef:

ik denk het wrrm niet?

avatar van Princess Piranha
Werkelijk geen idee Begrijp me niet verkeerd, het wordt vast wel weer een leuke game. Vooral Yoshi is een goede toevoeging.

Maar ik heb nog geen enkele keer het gevoel gehad dat ik deze game wil hebben. Als ik het krijg van iemand of ergens goedkoop vind, wil ik het wel hebben. Maar anders ga ik er geen geld aan uitgeven.

avatar van Evil Eye
1,5
ik. ook. niet.

Evil Eye schreef:
ik. ook. niet.

Ga je me beloven deze NIET te spelen dan, want jij speelt werkelijk elk mario spel terwijl je er niets aan vind. heb je dan niets beters te doen?

avatar van Evil Eye
1,5
Ik speel ik het even bij een vriend, sorry maat

Och ja, ik vind het gewoon vermakelijk. Af en toe een mario game spelen om eens te zien of er ook redelijk goeie tussen zitten. Wel zo eerlijk. En zo niet dan zie ik graag waarom ze nou ze verschrikkelijk slecht zijn.

Mario galaxy was vreselijk. Als deze beter is, dan zal deze dus meer van het slechte bevatten.. waardoor het nog slechter word. Ik ben benieuwd...!

YouTube - Legend Of Zelda 2010 Fan Trailer

dat is een youtube filmpje van de nieuwe zelda die uitkomt.
lijk me ook mooi.

Ik heb deze al besteld op www.toysXl.nl

Ik verheug me er al op.

Nijmegen
Ja wat heeft dat filmpje met SMG2 te maken?

Dan ben je een beetje op de hoogte.

avatar van Mega Man
Hopelijk zitten er naast Whomp Fortress nog meer Mario 64 levels in Galaxy 2!

JVT
GameSpot Video: Super Mario Galaxy 2 Video Review

video review van galaxy 2. scoort 10/10 , terwijl de vorige 9,5/10 scoorde Het ziet er héél veelbelovend uit!!

Game scoort in bijna alle reviews een 10/10 dan wel 9.5.

Beloofd veel goeds, had niet verwacht dat die zoveel beter dan de eerste ging worden, die was namelijk al subliem!

Heb hem in pre-order staan, dus laat maar komen.

spelfreak
NOG 9 DAGEN heb er zo'n zin in

Deze game heb ik gister een paar uurtjes gespeeld, en kan jullie vertellen dat ie heel vet is.

avatar van Bahamut Zero
Aan de reviews te zien de verrassing van 2010?

avatar van solidKevin
Ik heb al een kleine playtrough gezien. Ik krijg er steeds meer zin in het ziet er echt super leuk uit .

avatar van Princess Piranha
Ik eigenlijk vooral zin in de multiplayer. Maar ik loop nog niet helemaal warm... Misschien komt dat wel als ik het eenmaal speel