Who Framed Roger Rabbit (1989)

Game Boy / Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Rareware en LJN
Uitgegeven door Capcom en LJN

In dit spel van de film speel jij Eddie Valliant. Roger Rabbit wordt beschuldigd van de moord op Marvin Acme en heeft je ingehuurd om zijn naam te zuiveren. Samen zullen jullie Hollywood, Toontown en de wildernis moeten doorkruisen, in een poging het oorspronkelijke testament van Acme te vinden en de slechte Judge Doom en zijn Weasels te stoppen.

avatar van Leidenaar187
Ik had deze op de Gameboy,weet niet heel veel meer,wel dat ik het vaak speelde en het moeilijk was,en ik erg moeilijk verder kwam.
Ken me verschillende scenes herinneren zoals verstoppen in een kast en dan door de deur heen kijken terwijl er zo'n weasel naar me zocht en een club in enz,was wel leuk!