F1 2009 (2009)

Alternatieve titel: Formula One 2009

Nintendo Wii / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Sumo
Uitgegeven door Codemasters

Stap in de bolide van je favoriete team en neem deel aan het Formule 1 seizoen. Kies de juiste banden, plan je pitstops en ga samen met je team voor de overwinning. Het spel telt alle circuits uit het seizoen 2009-2010 waaronder het Marina Bay Street Circuit en het Yas Marina Circuit.

avatar van paulisdik
Waarom wordt deze game niet uitgebracht voor de PS3/Xdoos

avatar van Bahamut Zero
Codemasters heeft aangegeven dat ze een Formule 1 2010 gaan uitbrengen. Deze variant was al aangekondigd maar Codemasters wou extra tijd hebben voor de X-Box, Playstation (en pc) versie. Dat wordt dus nog een jaar geduld

avatar van Bahamut Zero
Overigens denk ik wel dat ik deze ga halen voor de PSP. Ik zit sinds 2006 al te wachten op een officieel F1 spel en zoals het er nu voorstaat word dit mijn eerste en laatste kans om met Raikkonen in de Ferrari te racen. Bovendien zitten hier 2 nieuwe circuit's in die ik nodig eens testen moet (Abu Dhabi en Valencia)

Jacco011
Het sturen gaat super alle bewegingen met het Wii stuur gaan vloeiend, je hebt echt het gevoel of je er echt in zit.
Kwa grafisch kan het spel wel iets beter maar verder prima.

avatar van ronanskie

avatar van De Dre
Besturing laat te wensen over.
Lastig.

avatar van jassertje
Ik vind het helemaal te gek dat er weer f1 games gaan komen.

Maar er kan natuurlijk weer van alles beter.
Ik heb gehoord dat er ook een f1 2010 gaat komen in september.

Dan zou ik graag willen dat deze punten wat beter zijn:

Pitstops gaan nu erg sloom (bij mij dan)
Dat zal voor de 2010 versie niet heel moeilijk worden omdat er nu niet meer getankt word.

Grafisch

Grafisch Kan een spel altijd wel beter.

Verder dat er miss nog wat kleine aanpassingen kunnen komen zoals dat de snelste ronde tijd en deze dingen in beeld komen

Verder krijgt het van mij nu een 4:D

greetz..