East India Company (2009)

Strategy

Ontwikkeld door Nitro
Uitgegeven door Paradox

East Indian Company is gebaseerd op de Europese handelstochten in Zuid-Azië. Als gouverneur van de VOC moet je gebieden bezetten en handelsroutes opzetten. Creëer je eigen vloot, en ga daarmee de strijd aan met andere wereldnaties. Hierin heb je de keuze uit elf verschillende schepen zoals de schoener, de brigantijn en het fregat. Het spel telt acht speelbare landen waaronder Nederland, Frankrijk en Groot-Brittanië.

avatar van ps3me
Lijkt mij eigenlijk best wel vet, maar mijn pc kan dit toch nooit aan.

avatar van bvonk
Er is een demo dus je zou kunnen kijken of je PC het aan kan.

East India Company - Official Game Website - Demo download - eic-game.com

Systeemeissen vallen best mee. (bron Stream)
Minimum:

OS: Windows® XP
Processor: 1.6 GHz Intel Pentium processor or equivalent AMD Athlon processor
Memory: 1GB
Graphics: 128 MB DirectX 9.0c compatible or better video card with pixelshader 2.0
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: approx. 6 GB
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

Recommended:

OS: Windows® XP/Vista
Processor: 2.0 GHz dual core processor
Memory: 2GB
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible or better video card with pixelshader 3.0
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: approx. 6 GB
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

zo hoog is dat nou ook weer niet... de pc's die je tegenwoordig koopt hebben dat allemaal minimaal (meestal).

ROFL

"East Indian Company is gebaseerd op de Europese handelstochten in Zuid-Azië. "

Handelstochten?

Moord & plundertochten is een betere uitdrukking.

En het bestaat nog steeds alleen nu heten de roversbendes: WTO, NATO,IMF or the worldbank e.a.