Mario & Sonic at the Olympic Winter Games (2009)

Alternatieve titels: Mario & Sonic at the Vancouver Olympics | Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen

Nintendo DS / Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

In Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen keren de twee iconische helden terug op het strijdtoneel, dit keer op de Winterspelen van 2010. De game staat, net als zijn voorloper, bol van talloze verschillende sporten die beoefend kunnen worden door een personage naar jouw keuze. Zo kun je onder meer schaatsen, snowboarden en skieën. Elk karakter heeft zijn eigen speciale vaardigheden en moves. Naast oude bekenden zoals Luigi, Knuckles, Yoshi en Tails zijn er ook een paar nieuwkomers zoals Donkey Kong en Metal Sonic.

avatar van nikita_97
Toen ik mario en sonic op ed olympische spelen voor het eerst op tv zag wo ik het direct kopen daarna heb ik op het internet overal gekeken naar de recenties en of het wel een toffe game was daarna heb ik het gekocht en nu heb ik het al bijna uitgespeeld gewoon een top spel!!

avatar van nikita_97
Zeker kopen een SUPER GAME!!!!!!

avatar van yoshi
Ik heb dit spel zoals je boven al kan lezen maar sindsdien ik het gekocht heb speel ik me er zot mee het is echt kei cool je kan skien,bobsleen,hockey,schaatsen,snowboard en je kunt ook een avontuur spelen dan moet je op zoek naar verschillende dingen en dan moet je soms tegen elkaar iets opnemen en dan heb je natuurlijk de minigames zeker kopennnnn!!!

avatar van Evil Eye
we hebben het hier echt over de meesters van de uitmelkerij heh. Ongetwijfeld is dit net zo'n shitgame als die andere mario & sonic crap

maak dan een platformer met die twee maar geen slappe minigames om zo snel mogelijk geld te verdienen

sega is al net zo slecht als nintendo. die twee zouden van de gamewereld verbannen moeten worden en de eigenaars zwaar afgestraft voor hun misdaden

avatar van Donkerwoud
Heel behoorlijke party game, met veel beschikbare minigames en een lekker dwaas sfeertje. Het is zeker goed afgewerkt voor wat het is: fun met meerdere spelers. Helaas is het allemaal niet erg diepgaand en je bent er te snel op uitgekeken.

SouthParkFan
Op de Wii is het inderdaad een supergame. Leuke avonturen,leuke karakters en zelfs een shop waar je geinige dingen kan kopen.

4.5