Wii Fit Plus (2009)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Wii Fit Plus is een uitgebreide versie van Wii Fit. In deze game zitten niet alleen alle opties uit Wii Fit, maar ook zes nieuwe yoga-oefeningen. Bovendien bevat de game vijftien nieuwe balanceergames, waardoor het Balance Board op nieuwe manieren gebruikt kan worden. Spelers kunnen in Wii Fit Plus ook instellen hoeveel en hoe lang ze willen sporten. Tijdens het spelen wordt ook bijgehouden hoeveel calorieën de speler verbrandt.

Ik ben sinds een maand of 2 in het bezit van een balance board en de Wii Fit Plus.
Ik speelde de Wii Fit wel eens ergens anders en vind het een hele vooruitgang met de spelletjes. Je speelt terwijl je ook bezig bent met je gewicht. Leuke uitvinding voor mensen die ermee bezig willen zijn.