Wii Fit Plus (2009)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Wii Fit Plus is een uitgebreide versie van Wii Fit. In deze game zitten niet alleen alle opties uit Wii Fit, maar ook zes nieuwe yoga-oefeningen. Bovendien bevat de game vijftien nieuwe balanceergames, waardoor het Balance Board op nieuwe manieren gebruikt kan worden. Spelers kunnen in Wii Fit Plus ook instellen hoeveel en hoe lang ze willen sporten. Tijdens het spelen wordt ook bijgehouden hoeveel calorieën de speler verbrandt.

avatar van Jim Carrey
De Wii begint ook met heel veel vervolgen te komen. Laatst al Wii Sports 2, nu een vervolgje op Wii Fit en ik hoor ook al sprake over Wii Play 2. Nou ja, lijkt me wel aardig opzicht.. Ik vind de Wii-games altijd wel wel leuk als het gaat om de spellen met de Mii's (niet alleen die uiteraard).

avatar van SamFisher
Leuk vervolg op Wii fit.
De niveaus van de spellen liggen een stuk hoger en er is veel variatie in het type spel. Zo vond ik in het 1e deel de balance game met de rollende ballen erg leuk, dus vond ik het gaaf dat er een nieuwe moeilijkere versie in Wii fit plus zit.

De basis blijft natuurlijk hetzelfde. Spelen spelen spelen en die calorien er vanaf branden.

Conclusie: Leuk vervolg, waar ik me weer uren mee kan vermaken. Maar een vervolg die makkelijk bij het 1e deel bij het gekunnen. Maarja marketing he;)

Ik ben sinds een maand of 2 in het bezit van een balance board en de Wii Fit Plus.
Ik speelde de Wii Fit wel eens ergens anders en vind het een hele vooruitgang met de spelletjes. Je speelt terwijl je ook bezig bent met je gewicht. Leuke uitvinding voor mensen die ermee bezig willen zijn.