Adam's Venture Episode 1: The Search for the Lost garden (2009)

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Vertigo
Uitgegeven door Iceberg en Soedesco

De jonge avonturier Adam Venture stuit op de dagboeken van Charles L'Heureux, een ridder welke onder koning Richard the Lionheart heeft gediend. Hierin staat dat hij een geheim perkament in handen heeft gekregen en waar hij deze heeft verstopt. Adam gaat op zoek naar het perkament. Alles wijst erop dat dit de kaart is welke de locatie van de tuinen van Eden zal onthullen.

Timozes
Mooie sfeer en leuke puzzeltjes ! en grappige dialogen.

Is deze game al uit dan

avatar van @hotmail.com
ik dacht het wel.

1,5
Heb je misschien een link? Ik kan er niets over vinden dat hij uit is, ik weet niet beter dan dat hij in het vierde kwartaal uitkomt.

avatar van @hotmail.com
nou, eigenlijk is het enige wat ik weet dat ie te koop
was in een promotietentje bij de freegaming in r,dam.

Timozes
volgens mij is deze game te koop op bol.com
Je kan ook kijken op de website:
Adam's Venture - The Search For The Lost Garden - adams-venture.com

Zelden zo'n saaie game gespeeld. Het mist een boeiend personage, verhaal, veel sfeer en nog wat meer. Snel vergeten.

Natan85
Eens, ga hem straks toch even uit spelen though, zo lang duurt 'ie toch niet en zo saai is 'ie imo ook niet. Heb erger gehad Grafisch is de game ook matig, hoe ze die screenshots ooit zo mooi er uit hebben laten zien, is mij een raadsel. Daarnaast zijn er veel hick-ups en framerate drops, zelfs op de laagste grafische stand. Geen idee hoe dat komt, want ik heb toch echt geen matige machine, een Flight Sim X draait voor 99% voluit....

Snap het verhaal (als dat er is) ook niet echt. Sinds wanneer zijn er kristallen, knoppen en touwen naast de tuin van Eden? Al bij al ben ik blij dat 'ie gedownload is ((A)), geinig voor een saaie middag.

1,5
Inderdaad, ik heb de game een klein half uur gespeeld maar was niet gemotiveerd om verder te gaan. Bagger game dus.