Mass Effect 2 (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door BioWare
Uitgegeven door Electronic Arts

Na het verslaan van Saren en zijn Leger Geth's wordt het heelal voor de mensheid nog duisterder. In de onheilspellende uithoeken van het universum verdwijnen op mysterieuze wijze meerdere mensen die voor de alliance werken. Men besluit om Shepard en zijn team er heen te sturen om deze verdwijningen uit te zoeken, maar na aankomst blijkt het al snel een zelfmoordmissie te zijn. Ternauwernood weten ze te overleven, maar zwaar gehavend is het nog maar de vraag of ze ooit nog levend thuis zullen komen.

SeptuSword schreef:
Ik wist niet eens dat dat een ding was in Mass Effect. Goed dat ze het eruit halen, het zijn maar pixels en om het te seksualiseren vind ik vrij zielig en puberaal.
Maakt niet uit wat jij ervan vind of de helft van de wereldbevolking. Het is een spel-ontwerp gemaakt door de artiesten erachter. Dat knippen omwille van ongedefinieerde redenen is censuur, en dat heeft in kunst, literatuur en games etc. niks te zoeken.

avatar van SeptuSword
Grovonion schreef:

Ja oké, maar het gaat letterlijk om pixel billen. Als het nou ging om rassen of politiek.

Mbt de game: originele content aanpassen zodat het wat meer past in de tegenwoordige tijdsgeest danwel niemand meer voor de borst willen stoten vind ik per definitie stom en zwak. Dat geldt ook voor boeken, muziek, films etc...

Joeh, heb even de posts die niets meer met de game te maken hadden weggesnoeid!