Mass Effect 2 (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door BioWare
Uitgegeven door Electronic Arts

Na het verslaan van Saren en zijn Leger Geth's wordt het heelal voor de mensheid nog duisterder. In de onheilspellende uithoeken van het universum verdwijnen op mysterieuze wijze meerdere mensen die voor de alliance werken. Men besluit om Shepard en zijn team er heen te sturen om deze verdwijningen uit te zoeken, maar na aankomst blijkt het al snel een zelfmoordmissie te zijn. Ternauwernood weten ze te overleven, maar zwaar gehavend is het nog maar de vraag of ze ooit nog levend thuis zullen komen.

gamelord
Deze komt toch fijn op mijn wannahaves van 2010....De eerste keer verloor ik de intresse in deel 1...(lag ook deels aan mezelf).
Maar nu game ik hem al weer zo'n 8 uur en hij bevalt me perfect nu ik hem een 2de kans geef.

Naar deze wordt dan ook zeer naar uit gekeken, screenshots (de paar die er zijn) en andere informatie ziet er puik uit. Misschien wordt dit wel de game waar ik de volle pond voor neer leg!!

avatar van Awake78
Ja de berichten zijn zwaar ok tot nu toe. Hoop dat het weer een 'knaller' wordt.

gamelord
Hey de originele cover, wilde hem ook al toevoegen. Maar het is al gebeurd. Many Thanks voor diegene!!

avatar van Awake78
Een bijzonder mooie boxart als je het mij vraagt.

Zeer mooie boxart

Hier kijk ik zo naar uit

avatar van kaholiic
"Na Het verslaan van Saren en zijn Leger Geth's"

Verpest de omschrijving niet een beetje de ervaring van deel 1?
Ik bedoel ik heb het spel net gekocht en nu weet ik dat ik saren ga verslaan, dat is toch een beetje jammer!

Als Saren jou had verslagen was er überhaupt geen deel 2

Nee da's flauw, ergens begrijp ik goed wat je bedoeld, maar dat had je ook wel een beetje kunnen verwachten natuurlijk.
En je weet nog niet hoe, en dat is ook nog wel spectaculair!

avatar van kaholiic
Ok, maar het kon ook zijn dat je een andere personage speelt. Ik wist dat dit niet ging gebeuren. maar het zou kunnen zijn dat hij jou heeft verslagen en dat je het hebt overleeft of gereconstrueerd word

Awake78 schreef:
en dat is ook nog wel spectaculair!

Leuk dat je dat ook verklapt!

Haha...! Wees blij

avatar van rpger
Ik heb er zin in, ben met mijn 2de run begonnen, zodat ik helemaal klaar ben voor deel 2 dadelijk.

Was ik ook van plan
Maar eerst nog DA uitspelen

avatar van rpger
Brains schreef:
Was ik ook van plan
Maar eerst nog DA uitspelen

Met 70 uur op de teller en een lvl 21 dual wielding Rogue ben ik er wel even klaar mee totdat er weer nieuwe content komt.

avatar van Deftones_JP
Ik ben ook met de tweede run bezig maar ik heb toch wel wat moeite. Het verhaal is natuurlijk al bekend en hoewel ik nu als renegade speel blijven er toch ook wel veel dingen hetzelfde. Deze game draait toch ook wel voor een groot gedeelte om het verhaal en dat maakt een 2e speelsessie wat minder. Aan de andere kant heb ik de game nu uitgespeeld als warrior en dat is toch wel een vrij beperkte klasse.

MikeMannuh
Deze game lijkt alleen maar vetter en vetter te worden. De lijst van voice actors die ze hebben aangetrokken ziet er ongelofelijk indrukwekkend uit.

"Actors Martin Sheen, Michael Dorn, Carrie-Anne Moss, Yvonne Strahovski, Tricia Helfer, Shohreh Aghdashloo, Adam Baldwin, Simon Templeman and Michael Hogan have been announced to voice characters in the game. Keith David and Seth Green return into the game reprising their roles as David Anderson and Jeff "Joker" Moreau respectively. Voice actor D.C. Douglas, who voiced Albert Wesker in Resident Evil 5, confirmed he would be voicing a character in Mass Effect 2, but did not identify the character. Actor Martin Sheen voices the Illusive Man, the mysterious leader of the Cerberus organization."

Daarnaast is de laatste trailer ook heel erg vet!
Mass Effect 2 Trailer

avatar van Awake78
Ik had vd week (een andere) trailer gedownload op XboxLive, die was ook heeeel vet. Zal eens kijken of ik die op Youtube kan vinden.

avatar van Naomi Watts
Toch wel één van mijn grootste verwachtingen van 2010. Ik ben met mijn tweede gamebeurt toch wel een grote fan geworden van Mass Effect. En ook nog met de wetenschap dat mijn favoriete actrice (lees: de actrice waar ik de meeste hots voor heb ) een voice actor is, maakt het natuurlijk helemaal af.

op de cover staat ze (haar rol als Miranda Lawson lijkt huge te gaan worden, en wat een gelijkenis ) en durft iemand mij nog te vertellen dat ze niets weg heeft van Yvonne Strahovski? Bovendien een aangename verrassing, aangezien haar gameknowledge 0,0 is. Ik heb er zin in! Grote hoop dat deze zijn voorganger kan overtreffen en deeltje 1 kan gaan aflossen in mijn top 10. Miranda Lawson kan één van mijn favoriete personages gaan worden, nog wel even wachten maar ze is al halfway.

avatar van Jarno90
Ook deze staat bij mij op de pre-order lijst! De nieuwe site van Mass Effect 2 heeft me weten over te halen ! De trailers zien er namelijk zo gelikt uit, heerlijk! Heb er gewoon nu al weer zin in....!!

gamelord
Zag net dat iemand hem al in zijn top 10 heeft staan.

avatar van Naomi Watts
Is ook wel een zekerheidje natuurlijk .

hehe

War-Ultima
Ben meestal met de ps3 bezig, maar zie je, nu is mijn xbox360 toch nog ergens voor nodig.
Mass Effect 2 word geweldig, ik word al geil van de trailer dus dat zegt al genoeg.

Ravnoss
Alle voortekenen zijn goed. GamerTM heeft inmiddels haar negende "Perfect Score" ooit gegeven aan Mass Effect 2. De verwachtingen zijn bij mij hooggespannen.

avatar van Brains
Bij mij ook zeker. Hoe meer filmpjes ik kijk, hoe beter mijn verwachtingen worden. Nog een weekje voordat m'n pre-order op de mat ligt (hopelijk). Kan niet wachten!

avatar van Naomi Watts
Mijn expectations zijn enorm hoog, niet zo gek aangezien zijn voorganger één van mijn favoriete games is. BioWare lijkt uit te halen in grootsheid. ME2 lijkt echt enorm huge te worden. Als je dan ook nog eens reviews gaat lezen van well respected reviewsites, die er niet bekend omstaan met cijfers te smijten, dan kan het toch niet meer misgaan?!

avatar van Naomi Watts
DLC's van ME2 gaan niets kosten meld BioWare .

Ravnoss
Ja erg nice, ben benieuwd wat dat hele ingame donwload systeem gaat worden "The Cerberus Network". Ze vonden dat zo'n grote announcement dat we er intern bericht van kregen .

War-Ultima
Nog 9 dagen, heb er al zin in.

Naomi Watts schreef:
DLC's van ME2 gaan niets kosten meld BioWare .

Gaat dat niet alleen over de DLC die al op de release datum gereleased wordt?