Jak and Daxter: The Lost Frontier (2009)

PlayStation 2 / PlayStation Portable
Platform

Ontwikkeld door High Impact
Uitgegeven door Sony

The Lost Frontier gaat verder waar de oorspronkelijke Jak and Daxter-trilogie was gebleven. Jak en zijn kleine vriend Daxter bundelen hun krachten met Kiera, wanneer zij probeert een Sage te worden en zo te wereld te behoeden van een gevaarlijke bedreiging, in de vorm van het zogenaamde Dark Eco. De thuisplaneet van het trio is langzaam aan het afsterven, dus gaan de helden Jak en Daxter op pad om hun wereld te beschermen. In de lucht neem je plaats in één van de vijf verschillende ruimteschepen die de game herbergt om daarmee tegenstanders uit de lucht te knallen.

avatar van wiiplayer
Hier ben ik benieuwd naar! Jak & Daxter is een van mijn favoriete Game reeksen en dit deel belooft wat vooral omdat ie weer voor de PS2 uitkomt
We zullen zien.

Ps. ik had niet verwacht dat het me zou lukken deze toe te voegen xD

avatar van Jim Carrey
Lijkt me best een leuk spel .

avatar van wiiplayer
Trailer: YouTube - Jak and Daxter: The Lost Frontier E3 2009 Debut Trailer [HQ] (Rate This Game)

Stukken in de lucht lijken me niks maar ik kan niet wachten om Jak weer in nieuwe avonturen te mogen besturen

Ik heb de uitgave datum bekend gemaakt. Word €39.95

avatar van Tsjo-Wi
Toch jammer dat hij niet ook op de PS3 verschijnt. Ik zou Jak & Daxter weleens in HD willen aanschouwen, dat was bij Ratchet & Clank ook heel vet. Maar goed ik koop deze sowieso wel als hij net zo goed wordt als de vorige drie delen, moet ik alleen mn PS2 weer ff afstoffen...

Als je een PS3 hebt kan je hem ook gewoon daar in douwen hoor ^^

avatar van Tsjo-Wi
Niet met de normale versie die ik heb...

avatar van wiiplayer
Lol, dat is dan mooi slecht
Op een PS2 kan je toch ook gewoon PS1 schijfjes draaien

avatar van wiiplayer
Ik hoop dat het in de lucht gedeelte niet groot zal zijn. Het moet gewoon weer eenzelfder avontuur Game worden als de eerste 3. Ik vind dingen als X meer een soort uitbreidingspaketten.

Imperial Figure
Als het goed is komt de nieuwe jak & daxter nu uit toch? alleen er is 1 nadeel mijn ps2 controller is gaar als boter en een nieuwe ps2 controller is net zo duur als de game zelf, nou dat word weer een dure aankoop dan.
Waarom niet gewoon op de ps3 Sony?

Voor de moderators, de game komt 20-11-2009 uit, heb het opgezocht op internet.

avatar van wiiplayer
Its a long shot, maar misschien waren ze al aan deze Jak begonnen voordat de Ps3 uit kwam? Moet het wel een hele lange Game worden

@Imperial Figure.

Je kan hem toch gewoon in je ps3 drukken.

joeri592
nope dat kan niet wiiplayer

avatar van wiiplayer
Dat slaat echt nergens op. Op een ps2 kan je toch ook gewoon ps1 games draaien. Kut ps3 ook

avatar van Tsjo-Wi
Iemand deze al in de winkels zien liggen?

avatar van kaholiic
Wiiplayer je zegt 2 keer 2 dezelfde dingen

Het mag gezegd worden

Nijmegen
Ik heb me laten vertellen dat ps2 games wel in de vroegere versie van de ps3 konden met 80 gig?!

joeri592
jep op die versie kan het wel

Ik dacht dat dat enkel geldde voor de PlayStation 3 met 60 GB?

Imperial Figure
Tsjo-Wi schreef:
Iemand deze al in de winkels zien liggen?

Hij zou 20 november uitkomen maar het is nu 13 november geworden.
Nog ongeveer 11 dagen wachten dus.

Wassup ! schreef:
Ik dacht dat dat enkel geldde voor de PlayStation 3 met 60 GB?

geen idee welke versie volgens mij de eerste versie er is er iniedergeval 1 die ps2 games kan spelen

avatar van wiiplayer
Ik wil deze Jak wel kopen. Hopelijk is ie ergens te vinden voor een redelijke prijs! Dus geen 40 bakkes.

avatar van wiiplayer
Dit word volgens mij echt een teleurstelling. Je zal de helft van de tijd vliegen en Dark Jak zit ook niet in de Game. In plaats daarvan heb je nu dark Daxter

Ook zijn de stemmen anders, behalve die van Daxter.

wiiplayer schreef:

Ook zijn de stemmen anders, behalve die van Daxter.

cijfers vallen tegen veel 6 en een paar 7ens

avatar van wiiplayer
Waar worden die cijfers gegeven dan?

zeer leuk spel maar voor degene dat het eerst nog willen uittesten die kunnen een demo daownloaden via de psp network store

avatar van wiiplayer
Mario Blaster moet je er erg veel vliegen in dit spel of is het net als in de eerste 3 Jak's ook erg veel avontuur?

Discusting_Faith
wat is er gebeurd met de goeie graphics???
Jak and Daxter is echt Jak and Daxter niet meer
de humor is er wel nog altijd

avatar van wiiplayer
Heeft iedereen gezien dat de hoes van dit spel oranje is?

wiiplayer schreef:
Heeft iedereen gezien dat de hoes van dit spel oranje is?
Ja hoor. Hetzelfde geldt voor MotorStorm: Arctic Edge. Erg lelijk.

avatar van Griekse God.
Zo. Deze viel even flink tegen. Weg de humor uit de vorige delen, weg Jak's stem , weg de toffe characters, welkom wazig en enorm kort verhaal, welkom saaie wereld vol met oninteressante characters en welkom vliegen (wat tof was). Naughty Dog had het nooit uit handen moeten geven.

Do You Remember: Jak & Daxter The Lost Frontier? - YouTube

Op zich wel intrigerend en ook niet iets waar ik me direct heel bewust van was.

Er was gewoon nog een Jak en Daxter in 2009.

Er was zelfs eens zo'n wijf.

Die heb ik toen ook gezien.

In 2009.

Was een mooi jaar.

Gingen dikke chillings zetten.

Maar bovenstaand filmpje geeft het helder weer, ziet er niet uit en lijkt mij ook nergens de feel te bevatten van de originele titels.

Behoefte om deze te spelen is er bij mij niet in ieder geval.

Wel mag van mij om het even welke studio deze franchise weer eens oppakken want ergens blijft het wel jammer dat bijvoorbeeld Ratchet en Clank wel in leven worden gehouden en deze helden niet.

Zo zijn de kaarten niet geschud helaas.

Dus heeft ook weinig zin om erover te blijven mijmeren.