50 Cent: Bulletproof (2005)

PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox

Ontwikkeld door Genuine en High Voltage
Uitgegeven door Vivendi en Sierra

Samen met zijn G-Unit soldaten - Lloyd Banks, Young Buck en Tony Yayo - neemt 50 Cent het op tegen de meest machtige gangs in de stad en ontrafelt daarbij criminele en duistere samenzweringen. In deze urban action game speelt ook Dr. Dre een rol, als de "street-wise" oorlogsverteraan Grizz.

avatar van Bahamut Zero
0,5
Echt zo'n spel die alleen maar om de $ draait. 50 cent is altijd al een geldwolf geweest en dacht met dit spel wel weer ff een goeie oliebron opgegraven te hebben. Helaas voor hem, heeft hij nog minder verstand van videogames dan van normale nummers rappen Moet echter wel zeggen dat de angstrillingen mij over de rug lopen als ik de spelomschrijving lees