50 Cent: Bulletproof (2005)

PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Genuine
Uitgegeven door Vivendi Universal en Sierra

Samen met zijn G-Unit soldaten - Lloyd Banks, Young Buck en Tony Yayo - neemt 50 Cent het op tegen de meest machtige gangs in de stad en ontrafelt daarbij criminele en duistere samenzweringen. In deze urban action game speelt ook Dr. Dre een rol, als de "street-wise" oorlogsverteraan Grizz.

Naomi Watts schreef:
Het zijn rappers hoor.

dus

avatar van Bart Tönjann
Rappers en al die shit eromheen, het blijft een gevoelig onderwerp voor veel mensen.

Relax
Naomi Watts schreef:
Het zijn rappers hoor.

Jammer, jij kan van die ongelovelijke dure woorden gebruiken als je een discussie voerd dat ik moet kotsen.

Dus ik had je wel wat meer volwassen ingericht totdat ik zielige reactie van je zag.

0,5
Ik heb niks tegen hiphop,want ik luister alleen maar hiphop ook andere muziek alle soorten ook hardcore enzo.
Maar voor deze man heel veel mensen hebben respect voor hem,maar ik niet wat ik haat je hebt altijd mensen die voor G-Unit en The Game zijn en die altijd shit vertellen op forums.
50 Cent heeft zeker harde shit gedropt toen die kwam met ze album get rich or die trying,maar na een tijdje was ik hem al zat met ze geld,bitches hij brengt alleen maar troep uit.
Netals deze game het gaat gewoon om cashen.
En wat ik wil zeggen mensen denken ken je G-unit dat je zo over hem praat,maar ken jij hun als je dood zou gaan denk je die man gaat je helpen.

avatar van Tha Luz
50cent Ga je schamen!

avatar van drezic
Wahaha, kostelijk de commentaren bij deze game.

"ik luister ook andedre muziek alle soorten hardcore enzo."

avatar van drezic
Wahahaha kostelijk de commentaren bij deze game!

Real_Games1 schreef:
...

avatar van ps3me
0,5
Ik geef spellen haast nooit een 0.5, maar dit spel was zo bar en bar slecht! ik heb mij hier geen seconde mee vermaakt, en ik wil niet eens weten hoe dat blood on the sand is. 50 cent had het bij rappen moeten houden en niet zich met de game-industrie gaan bemoeien. Want het spel dat we hier hebben is gewoon tenenkrommend slecht! En als het aan mij ligt kan je dit spel weggooien als je het hebt, en van je lijstje schrappen als je fan van 50 bent, want geloof me.. hier word helemaal niemand blij van!

Sims
Real_Games1 schreef:
Netals deze game het gaat gewoon om cashen.

Laat me niet lachen! Zielige gangsters bij een. Niet normaal wat die zich allemaal menen. Gaat zo'n zielige sukkel ook nog eens een game maken van zijn leven, om te laten zien hoeveel hij wel heeft meegemaakt in zijn leven! Te zielig voor woorden. Nee, 50 cent. Er bestaan geen mensen die écht zoveel kunnen meemaken als CJ in San Andreas.

Sims
Relax schreef:

Zo'n dure woorden gebruikt ze niet, hoor. Dat jouw zinsbouw voor geen flikker klopt kan niemand wat aan doen, hoor.

joeri592
ze kan zeker wel dure woorden gebruiken, kijk maar is maar is naar games en dan een paar pagina's terug

g.g.g.g. unit, laat me niet lachen. Zijn rapp's zijn al wack en niet om aan te horen, hahaha.

Als hiphop liefhebber, is dit toch niet aan mij besteed, jammer!!

Zijn 2e game, moet echter wel "aardig" zijn, maar ook niets voor mij!!!

joeri592 schreef:

Huh?, vinden jullie het spel zo slecht??
Ik had het spel 3 jaar geleden gekocht en ik vond het best een vette spel, maar ik ben het kwijt geraakt.
Toch snap ik jullie niet hoor:?

avatar van Call_of_Duty
Tha Luz schreef:
50cent Ga je schamen!

Waarom moet hij zich schamen?

avatar van Call_of_Duty
ps3me schreef:

Sorry hoor, maar zet je mening ergens anders.

0,5
gadver wat een bagger spel terecht in de bottom 100 geef niet heel snel een 0,5 maar dit is het zeker wel waard ikheb zowieso niks met 50 cent hij kan niet eens normaal rappen alleen zijn beats zijnj goed

avatar van youngtick
1,5
dit spel is echt bout. In het begin toen ik die filmpjes dacht ik echt van 'ZO die wil ik weleens spelen' maar na die reacties van gamekings wou ik het niet meer zo erg spelen. Uiteindelijk heb ik het toch gespeeld bij m'n broertje en het is niet al te geweldig.

Ik heb het niet lang gespeeld want ik had er geen meer in.

27predator27
"Samen met zijn G-Unit "soldaten" - Lloyd Banks, Young Buck en Tony Yayo - neemt 50 Cent het op tegen de meest machtige gangs in de stad en ontrafelt daarbij criminele en duistere samenzweringen"

nou Superman has arrived!! ik vind het sowieso al een behoorlijk triest idee om een game van 50 cent te maken. Maar ik heb ook niks met Hip Hop dus misschien kan het de 50 cent/hip hop fans wel bekoren.

avatar van René.
27predator27 schreef:

'50 cent/hiphopfans'.

Dit zijn twee totaal verschillende dingen.

Ontopic:
De trailer van deze game ga ik niet eens proberen.

avatar van patenpac
Vond ik vroeger toen het uitkwam een zeer leuk spel door het spelen op de beats van fifty.
Overtijd heb ik het nog eens in mijn ps gestoken en het viel wel zeer hard tegen.

0,5
Zelden heb ik zo'n baggere game gespeeld, op de muziek van 50 cent na( al moet je er natuurlijk van houden) valt hier weinig goeds over te zeggen. Nee hard wegrennen mocht je toch de verleiding hebben hem ooit nog aan te schaffen.

PriestMaiden
Fuck the haters.