Vectorman (1995)

Sega Mega Drive/Genesis / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Mobile / Nintendo Switch

Ontwikkeld door BlueSky
Uitgegeven door Sega

De Orbots zijn robots welke op Aarde worden gebruikt voor onderhoud en werkzaamheden. Op een dag krijgen alle Orbots, via een kwaadaardig signaal, de opdracht om de mensheid uit te roeien. Slechts één Orbot, genaamd Vectorman, was buiten bereik van dit signaal. Jij speelt als Vectorman en gaat op zoek naar de bron van het signaal op deze te vernietigen en de mensheid van zijn ondergang te redden.

avatar van FunkStarr
Grappige game met goede muziek en geluidseffecten, maar ook mooie graphics. Toch gaat het na een tijdje helaas wat vervelen.