The Lord of the Rings: Aragorn's Quest (2009)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Headstrong
Uitgegeven door Warner Bros.

In The Lord of the Rings: Aragorn's Quest is Hobbitstee druk in de weer met voorbereidingen om Aragorn, de Koning van Gondor, en om Sam te honoreren voor hun daden tijdens de oorlogen. Sam’s kinderen willen graag meer leren over gebeurtenissen. Sam is nu burgermeester en doet zijn vertelling over Aragorn. Je kruipt in de huid van Aragorn en neemt deel aan diverse veldslagen tegen het leger van Sauron.

Lad

Dankje!

avatar van PsxPs2Ps3
niet goed deze?

avatar van baafeurus
volgens mij kan ie ook met 2 spelers hoor, dus ook multiplayer, en hij is ook voor de ps3

theonering
Ik kocht dit spel omdat ik fan ben van Lord of the Rings, alleen ik vond hem niet echt geweldig... Ik was er in een paar dagen mee klaar, en de kwaliteit van de beelden zijn niet heel erg goed. Het lijkt een beetje op Zelda, maar dan anders. Het kan wel met 2 spelers, alleen je kan niet het hele spel met 2 spelers spelen, alleen op een bepaalde plek.