Gobliiins 4 (2009)

Ontwikkeld door Pollene
Uitgegeven door Snowberry

De beroemde Goblins zijn terug. Tchoup, Stucco en Perluis worden door koning Badigoince herenigd om naar zijn verdwenen huisdier te zoeken. Dit is een klein varkentje dat op zoek is gegaan naar avontuur.

avatar van Thomas83
Wow, komt er van deze serie ook weer een spel uit? Ze lijken in de gameswereld de laatste tijd wel erg veel te kijken naar oldies van vroeger, erg leuk.

Hehe, idd erg lollig dat ze deze ook weer opnieuw opgerakeld hebben.
Heb van de vorige delen ook erg genoten, vooral 1 en 2 waar je met meerdere goblins moest puzzelen (3 was maar met 1 char), aan de cover te ziiien is dit deel ook weer met z'n drieën, ben benieuwd...