Mario Party 4 (2002)

Nintendo GameCube
Party

Ontwikkeld door Nintendo

Verzamel met Mario en zijn vrienden sterren en munten op bordspellen door minigames te spelen.

avatar van Gizzmann
4,17?? Kom op zeg! Dit is duidelijk het slechtste deel uit de party reeks! Een 2,5 omdat sommige mini-games leuk zijn.

avatar van Princess Piranha
Bah, wat viel deze Mario Party game toch tegen... waar was de magie van de Mario Party reeks toch! 2 sterren omdat ik echt teleurgesteld was.

Muffinhead
ik ben het eens met de vorige twee reacties, deze Mario Party is echt de slechtste in de serie. het spel bevatte maar een klein aantal minigames waarvan maar een nog kleiner aantal die echt leuk waren.

de borden waren vreselijk kaal en ongeinspireerd en de items vrijwel nutteloos.

echt jammer, alles wat de eerste 3 delen juist zo leuk maakte is hier vreselijk.

looANIMEool
De minigames zijn best leuk, maar dat is dan ook bijna het enige wat je kan doen.
3.0*, omdat het geen goede game met veel inhoud is, maar omdat de meeste minigames wel leuk zijn.

%%%%%%
Ik heb nog nooit een mario party game gespeelt Maar deze vond ik zeker leuk met zijn 3 en 3,5

avatar van Jim Carrey
Niet extreem leuk en ook niet de sterkste van/uit de reeks maar dat haalt nog steeds niet weg dat ik het een super vermakelijk spel vindt hoor want ik vond het super leuk om te spelen en daar ben ik blij genoeg mee.

Een van de mindere Mario Party's doordat er gewoonweg te weinig (en weinig leuke) mini-games in zitten.

Beeld: 3,5*
Geluid: 3*
Gameplay: 4*
Langetermijn: 3,5*

Eindbeoordeling: 3,5*

avatar van Awake78
Oioioi wel erg gelachen met deze hoor! Kom wel een beetje laat met m'n reactie want dat was op de Cube, jaartje of 4 geleden alweer. Vooral dat roeien met z'n 2-en of dat basketballen vond ik zeer vermakelijk. Of die vlinders vangen haha!

Heb er ook wel eens ruzie met een collega over gekregen tijdens het spelen, de volgende dag wist de hele bank dat we ruzie hadden gekregen over Mario Party kostte bijna m'n carriere

avatar van gamelou
vond deze mario party maar niks, alleen die mini games zijn best leuk maar voor de rest heb ik helemaal niet genoten.

avatar van Miss.Blonde
Ik heb dit spel vroeger bij een vriend van mij gedaan, en dat is alweer heel lang geleden, en ik vond het zo'n leuk spel dat ik zelf ook een gamecube heb aangeschaft samen met dit spel En toen ik het eenmaal had, werd het wel minder Het was vrij makkelijk en niet heel veel aan, ook al bracht het wel plezier als je het met meerdere mensen speelt.
Toen ben ik andere Mario Party spellen gaan proberen en die waren toch wel leuker hoor, er zat meer uitdaging en plezier in. Maar toch geef ik het een 3,5* omdat ik van Mario Party hou, en het toen helemaal geweldig vond. Nu speel ik het niet meer, maar heb nu ook een Wii dus vandaar En nu geniet iemand anders ervan.

Het valt mij op dat deze Mario Party wel zeer laag scoort, ik vond hem zeer vermakelijk, ik heb overigens de voorgaande delen niet gespeeld, omdat ik meestal niet dol bent op minigames,maar met deze game heb ik toch bakken plezier beleefd. Een velverdiende 3,5