PDC World Championship Darts 2009 (2009)

Nintendo DS / Nintendo Wii
Sports
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door Oxygen

In PDC World Championship Darts kun je aan de slag met achttien bekende darters, om mee te doen aan het seizoen 2009 van de PDC. Daarnaast kun je jouw eigen darter samenstellen en deze aanpassen aan je eigen wensen. Naast een uitgebreide PDC-modus, bevat PDC World Championship Darts 2009 een aantal andere mogelijkheden om met vrienden en familie de dartpijlen ter hand te nemen. Zo kun je met verschillende traditionele spelletjes zoals Killer, Around the Clock, Knockout, Shanghai en Fives aan de slag om onderling uit te maken wie nu echt de beste darter is.

avatar van De Dre
Leuke game.

Je kan zelf een profiel aanmaken. En dan een carrière beginnen in de darts sport. Je speelt tegen alle grootheden uit de darts sport (toch leuk om van van Barneveldt te winnen).

Ik heb heb mij er prima mee vermaakt en nog steeds.
Vandaar een 4. (ruim voldoende)