MAG (2010)

Alternatieve titel: Massive Action Game

PlayStation 3
online

Ontwikkeld door Zipper

In MAG kunnen 256 spelers tegelijk het slagveld betreden om deel te nemen aan een online oorlog. Spelers vormen samen kleinere groepjes om binnen het grote geheel submissies uit te voeren en zo de algehele strijd in hun voordeel te doen kantelen. Door deze submissies goed uit te voeren en bij te dragen aan het succes van je squad verdien je meer en meer punten, waarmee nieuwe vaardigheden en aanpassingen voor je wapens te verkrijgen zijn.

avatar van blarown
ik kijk er super naar uit om deze game te spelen

btw, hij ligt de 27ste al in de winkels ej in de info hierboven staat de 29ste.

avatar van Tsjo-Wi
Tsja als hij dán al in de winkels ligt zou ik hem ook 5* geven....

... Wat bedoel je daarmee?

Nogmaals ik heb hem al gespeeld... De laatste BETA en toen was hij 100% functioneel, en zelf ondervond ik geen fouten. ik vind het echt een TOP spel, voor mij een reden om hem te preorderen en hem in iedergeval hier een 5 te geven.

avatar van Martijn
Beta is geen volledig spel.

Idd, verwijderen die stem dus!

als ik vind, dat de beta al een 5 waard is... wat zou de volledige spel waard zijn denk je?

daarnaast was de beta, volledig speelbaar, dus is het wel een volledig spel in dit geval.

oftewel, zal de FINAL tegenover de BETA alleen maar nog beter worden, nog meer extras enz...

en zo verwacht ik van een spel zoals deze nog meer versie upgrades, dus MAG v1.0 (final) wordt straks MAG v1.1 enz... dus laten we AUB ophouden dat mijn stem onterecht is.

Ik heb het spel gespeeld (laatste beta) en verwacht geen tot weinig veranderingen in de final, dus mijn 5 blijft een 5, als hij verder verbeterd wordt zou die 5 alleen maar nog hoger worden, en aangezien hier een 5 de max is...

Dat kan wel zijn, maar een beta blijft een beta, ook al is hij ZO GOED als af. Is geen aanval ofzo, maar straks denkt iedereen "iemand stemt op een beta, nu mag het, dus doe ik het ook!"
Ikzelf zou meer waarde aan mijn stem hechten, als het om het afgemaakte product ging en je alles in volle glorie kan zien

gamelord schreef:

ja oke... maar dan nog vind ik de BETA al hartstikke vet, dan kan je best voor de volle 100% verwachten dat de FINAL ook een 5 verdiend he

Dus ik heb zoiets van; waarom nu al niet iedereen laten weten wat ik ervan vind en wat voor score ik het persoonlijk geef, detste eerder iemand kan hebben van; zo, dan moet het wel een echte super game zijn, alhoewel, ik niet verwacht dat iemand dat bij maar 1 mening/stem zal hebben... maar toch

Stemmen op demo's of beta's zijn ongeldig.
Je gaat toch ook niet stemmen op een film aan de hand van een trailer? Ook al is de trailer zo vet.

avatar van killer7
MAG CE net binnen nu maar hopen dat ik mijn ps3 snel weer terug heb van de reparatie.

Nogmaals een dikke dikke 5, er is maar weinig veranderd, grafisch is mooier nu, zijn een aantal bugs gefixed zoals met je mes kunnen steken tijdens het herladen van je wapen enz... werd in het verleden genegeerd, dus je moest persé wachten tot je wapen herladen was...

En zo zijn er nog een paar kleine dingen veranderd dat deze game nog beter maken!

Dikke 5!

Voor de liefhebbers, hier vind je nieuws, plaatjes, videos, polls, informatie, enz enz enz... over MAG: http://sonymag.hyves.nl/

Dat de graphics nu beter zijn, daar geloof ik niks van. Op verschillende sites lees ik dat de graphics echt zwaar tegenvallen.

Op Gamekings was er een uitgebreide trip voor de game MAG. Maar de graphics zagen er niet al te best uit nee. Maar met 256 luitjes in een map leverd het vast en zeker zeer interessante gameplay op.

avatar van seargent backer
is dit ongeveer hetzelfde als combat arms en warrock waarin je dinars moet betalen om betere wapens te krijgen?? Of is dit hetzelfde als COD waarin je als je steeds hogere lvl bent je beter wapens kunt gebruike??

avatar van Princess Piranha
Al dat gezeur over de graphics... Ja... het is allemaal nogal low-poly, maar de textures zijn om te kwijlen. Prima kwaliteit als je het mij vraagt.

Een van de weinige shooters die mij weet te boeien... Misschien toch maar eens een PS3 aanschaffen

War-Ultima
jellecomicgek72 schreef:

Heb de review van gamespot bekeken ( MAG kreeg een 8 ) en ik moet zeggen dat er toch wel wat positieve dingen inzitten.
Met call of duty (de console versies) is een match veel te snel voorbij maar in MAG ben je wel een dik half uur bezig met 1 match en dat is iets waar ik er van hou.
Het zijn overigens geen 256 luitjes maar ongeveer 65 players is het hoogste, dus de makers waren maar wat dom aan het lullen.
Ja ok de graphics zijn niet toppie maar nu ik mijn ps3 op een HDtv scherm heb waar alle ps3 games er briljant op uitzien ga ik mij denk ik toch wagen aan MAG.
Maar ik moet eerst de ip en dns gegevens instellen voor de network switch, anders gaat mijn pc weer conflicten maken.

@War-Ultima ... in 'Domination' speel je 'samen' met 128 spelers tegen 128 andere spelers....

Grafisch? dat is beter geworden tegenover de beta, en nee, het is niet helemaal top, maar dat is ook absoluut niet nodig, alles wat goed en duidelijk zichtbaar moet zijn is grafisch helemaal in orde, en het wordt alleen maar nog beter... gisteren nog een patch uitgekomen waardoor de 'lucht' een grafisch zetje kreeg.

Voor meer informatie zie; http://sonymag.hyves.nl/

Hendrykes werkt toevallig bij Sony?

Ravnoss
Ik ben wel benieuwd naar wat meer recensies, het lijkt mij nog altijd een titel om in de gaten te houden, maar sinds ik thuis mijn WiFi netwerk heb geupgrade naar N, kan ik daar niet meer mee online. Dus ik wil wat meer zekerheid voordat ik door heel mijn huis weer een bekabeld netwerk ga aanleggen. (Hoezo kan zo'n hi-tech apparaat geen Wifi N aan eigenlijk :S)

Beetje off topic, maar ik heb ook een Wireless N router en hier heb ik geen problemen. Moet aan je instellingen liggen, kijk anders maar eens op portforward.com of zoek eens verder op Google.

En ik krijg onderhand ook het gevoel dat Hendrykes bij Sony werkt.

@Ravnoss

Wireless N en PS3 werkt idd prima net wat Shinobi zegt kijk ff op portforward.com of google is je vriend.

Ontopic , ben nog niet al te ver met deze game maar naar mijn menig is dit een super online shooter game en voor al met je vrienden in een clan.
in ieder geval heeft zipper goed werk afgeleverd en ik vind MAG 100x beter dan socom.

avatar van Martijn
Zitten er voertuigen in?

killer7 schreef:
@Ravnoss

Ah het probleem was niet zozeer het N protocol, maar het feit dat ik op 5Ghz zit in plaats van het overbevolkte 2.4Ghz breedbandte. Dus het zit iets anders, maar het probleem blijft hetzelfde . Waarom kan dat ding 5Ghz niet aan .

Anyway, ik wacht nog even wat meer reviews af

avatar van Scython
Stom dat ie PS3 exclusive is. Had het waarschijnlijk gekocht als het voor de PC was, en ik ben vast niet de enige.

Ravnoss
Koop een PS3 , heb je voor 277 Euro gelijk een uitstekende engoedkope Blu-Ray speler

avatar van Scython
Nee dank, dan wacht ik toch nog maar een maandje voor de nieuwe Battlefield.

@ Ravnoss

mssn dat sony nog met een firmwire update komt, want dit gaat toch strax de standaard verbindings type worden lijkt mij.

avatar van Nand
Klopt het dat SVER overpowered is? Ik heb horen zeggen dat de maps voordeliger zijn voor SVER.

Ik wil deze game wel gaan halen maar ik moet eerst zeker zijn of het gebalanceerd is. Normaal vertrouw ik 100% op zipper maar hun vorige socomgame heeft dat vertrouwen lichtjes geschonden.

avatar van polopolo150
Ik heb sinds kort een PS3, dus ik kon de MAG beta/demo niet meemaken.

Wordt MAG nog veel gespeeld?

avatar van Juan2910
0,5
Nee, MAG wordt niet veel gespeeld.. Had het gisteren gespeeld omdat een vriend de game had aangeschaft.. Conclusie..1 van de slechtste online games op de PS3.. Grafisch is het echt een zeeman game.. Voor het geld kan je beter Modern warfare 1, 2 of Far Cry 2 aanschaffen.

avatar van Mafurios
Juan2910 schreef:

Wat het dichtst bij een vervanging voor deze game komen zou toch alleen een battlefield game kunnen zijn en zelfs die zijn totaal anders de reden waarom dit spel niet op zijn best werkt is vanwege de schaal deze is erg groot en er zijn vaak teveel spelers die aan het aankloten zijn. Je merkt ook altijd dat als je een serieus team hebt je zwaar in het voordeel bent. Wat betreft de graphics zoals ik al zei is de schaal van het spel gigantisch stel je nou eens voor dat dit MW2 graphics waren hoe zou een playstation dat moeten verwerken? dit spel zit toch wel behoorlijk dicht in de buurt van het systeem limiet van de PS3.

Lang verhaal kort:
Het spel is prima de doelgroep is alleen te klein waardoor veel niet serieuze spelers in de game terecht komen en het voor iedereen verpesten.