MySims Agents (2009)

Nintendo DS / Nintendo Wii
Simulation / Puzzle

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

In MySims Agent krijgen de MySims te maken met een boosaardig schurk. Het is het de bedoeling dat jij als agent afrekent met de vervelende Morcubus. Gelukkig hoef je dit niet in je eentje op te lossen, want het is mogelijk om een team samen te stellen. Dit team helpt jou bij het oplossen van verschillende puzzels. Nadat je een perfect agenten-team hebt samengesteld, gaan jullie op zoek naar Morcubus. De speler zal te maken krijgen met diverse minigames en allerlei sporenonderzoeken.

Jacco011
(Wii) leuk spel.
Is anders dan zijn voorgangers want het gaat hier om het speurwerk en niet om een eiland op te bouwen.
Spel is wel sneller uittespelen binnen 25 uur voor de eerste keer.
2de keer zal wel binnen 23 uur zijn.
voor de rest ziet de achtergrond er weer mooi uit.
De karakters zien er leuk en grappig uit en de verschillend heid van de lvl's verveelt het spel nooit.
Zeker een topper voor de kinderen onder de 12 (ben zelf 15 XD)