Ratchet & Clank: A Crack in Time (2009)

Alternatieve titel: Ratchet & Clank Future: A Crack in Time

PlayStation 3
Shooter / Platform

Ontwikkeld door Insomniac

In de game kruip je opnieuw in de huid van Ratchet en Clank die weer gaan proberen om zich weer te herenigen. Hiervoor moeten ze echter eerst Dr. Nefarious stoppen en de wereld redden, want hij heeft een duivels plan om de wereld te vernietigen. Tijdens zijn avontuur kan Ratchet een hoop oude en nieuwe gadgets en wapens gebruiken om de non-lineaire levels te verkennen. Ook Clank heeft nieuwe krachten, hij kan bijvoorbeeld de tijd manipuleren in zijn voordeel.

Klik. Volgende maand komt 'ie in de Platinum collectie. Dus als je nog even kan wachtten dan heb je hem nieuw voor die prijs.

Winkelwagentje schreef:

yo, kweet niet of ik hier antwoord op ga krijgen want kben nieuw hier maar euh is ie al uit in de platinum collectie ?? Want kheb ier net gisteren en vandaag zowel ratchet and clank tools of destruction and quest for booty uitgespeeld en ben best wel benieuwd naar het vervolg,,anyone ??

Dobbelstenen
Ja beetje laat, maar ik ga de game nu zelf platinum kopen. Voor €30 bij de Bart Smit. Volgens mij als je goed zoekt kun je 'm nog goedkoper krijgen. Er zitten trouwens nog wel meer interessante titels bij de nieuwe platinum collectie ik noem Uncharted 2.

avatar van ilovePS3
toen deze game uitkwam had ik zo iets van yes yes yes yes yes ik reserveerde de game dus de game was verschrikkelijk duur maar dat vond ik absoluut niet erg. toen ik de game speelde had ik zoiets van omg nog beter beeld nog meer humor en nog meer speel plezier ik vond deze game onmiddellijk de beste game dat ik gespeeld heb op 2 staat gta 4

ik zou deze game een 6/5 willen geven maar dat gaat niet dus een 5

Dankzij PS Now speelbaar op mijn PS4 en dat is genieten. Mooi nieuws ook al is het maar een gerucht dat Insomniac aan een nieuwe zou werken voor de PS5 want deze spellen spelen natuurlijk weg als die spreekwoordelijke dikke tiet die nog steeds voedingsstoffen afgeeft wanneer je er zachtjes in knijpt met enig beleid.