G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Electronic Arts

G.I. Joe: The Rise of Cobra is de game die naast de gelijknamige film verschijnt. In de G.I. Joe-game speel je met een team van twaalf unieke personages, die onderverdeeld zijn in de classes Commando, Heavy Soldier en Combat Soldier. Alle bekende wapens, voertuigen en vaardigheden zullen speciaal voor de fans van de actiehelden terugkeren in de game. Het spel zal ook in co-op te spelen zijn. De game mengt third-person schietactie met bestuurbare voertuigen, melee combo's en zelfs satellietaanvallen waarvoor in co-op een minigame voltooid moet worden.

Teringzooi..komt hij niet voor de pc?
had deze zo graag willen hebben, om mijn eerste actiehelden zelf te kunnen besturen!!
Ach ja dan moet ik het maar met de film doen, maar wel jammer.

Haha vroeger toen men nog met poppen speelde Dit was echt heel gaaf!

Ja was super vroeger dat speelgoed ...had Cobra Commander van mijn ouders kado gekregen eens, weet nog dat je die alleen kon bestellen als je een abonnement op de stripboeken had. Alleen geen idee waar die strips gebleven zijn. Speelgoed heeft een neefje nu, helaas zonder cobra commander!!

avatar van rpger
Oh die film gaat zo zuigen...

avatar van kaholiic
rpger schreef:
Oh die film gaat zo zuigen...

Vind de film nog best wel goed eruit zien..

GT heeft em een 3.8 gegeven ofzo
iets in die richting
zag er ook niet echt fantastisch uit in hun review

avatar van kaholiic
De film of de game?

Het spel.

Ik ben benieuwd. De film ga ik denk wel kijken

avatar van killer7
Co-op is hij leuk maar je moet een level voltooit hebben anders saved ie niet, als je een checkpoint gehaald hebt en je gaat af, kun je weer op nieuw beginnen aan die level dat is kl*te.

Ben hem nu eindelijk aan het doen, maar moet zeggen dat hij een beetje teleursteld. De combat is veels te arcade-achtig. Had toch eigenlijk een stoer en vet verhaal verwacht...maar totaal geen verhaal....eigenlijk van A naar B lopen en dan zoveel mogelijk vernietigen op je weg erheen.
De besturing van de voertuigen is ook dramatisch slecht, om het voertuig de juiste kant op te krijgen is veel kunst en vliegwerk nodig.
Ook geeft de game je geen fun en plezier, ook mede door het design van de game...eigenlijk is de sfeer van de game vreemd en zou men het zelf moeten gamen voor een eigen indruk....ben niet meer zo enthousiast....maar probeer wel verder te komen. Nu denk ik aan een 3,0*!!

shadowmaster100
ik zei het je toch gamelord

maarja,,,,een miskoop heeft iedereen weleens

Ja klopt Shadowmaster, ik stop er ook even mee en probeer het de volgende keer weer, was ook niet zo in de stemming voor zo'n game.

shadowmaster100
haha ja soms heb je gewoon geen zin in een game,heb ik ook,vooral vij gta,dan denk ik van gaan we weer met dat HEEN en WEER reizen.

maar GI JOE is dan ook geen topper,gelukkig zijn er goede games op de xbox 360 waar je wel blij van wordt

Dr. Salvador
Een miskoop heb je altijd wel

Ik ook, iedereen wel eens, wat doe je eraan, maar dan weet je meteen wat je wel en niet leuk vind.

Gelukkig heeft Roger ook Toppers als The Darkness gehaald en Turok, toch games die ik erg goed vind en zeker veel plezier me heb gehad en nog steeds heb!.

Alvast veel plezier met die games Roger!

Thanks Emilio!!

Ja echt een miskoop wil ik het niet noemen, maar voor een game als deze met een hele vreemde opzet in gameplay moet je er voor in de stemming zijn. Had gisteren ook geen zin in een soort arcade game.

Misschien bevalt hij beter als ik hem op het juiste moment doorloop.

Vandaag had ik geen flauw idee welke game ik zou gaan doen...totdat G.I.Joe in mijn blikveld verscheen en nu toch in een mood was om hem een goede kans te geven.
heb hem nu 3 uur de kans gegeven en vreemd genoeg bevalt hij nu eindelijk wel...maar je moet wel empty de game spelen.

Want de eerste keer dat ik hem gamede irriteerde ik me aan het arcade achtige van de game en het feit dat ze checkpoints erin stoppen en je kunt er niets mee..ga je af, gewoon bot: begin maar opnieuw aan de missie.
Maar aan de andere kant is het dan wel weer uitdagend om elk schot die je lost en move die je doet met nauwkeurige tactiek uit te voeren en zie..de artic missie is bijna voltooid..(moet nog 1 missie in dat continent. (speel de game nu gewoon op advanced)

Ga nu wat eten en ga dan verder, want zoals ik al zei, is de stemming en mood hier nu perfect voor die game.

avatar van Dark Lord Andrew
Op zich wel een leuke game.

Speelt lekker vlot, na 2 dagen heb je hem uitgespeeld en verdwijnt hij voor altijd in de spellenstapel.

Wat wel erg leuk is, is dat je met z'n tweeen kunt spelen. Het multiplayer systeem doet een beetje denken aan dat van Lego Star Wars.

Waar ik me wel aan irriteer is dat de laatste eindbaas (Cobra Commander) de makkelijkste is van allemaal. Desalniettemin zit hij heel de tijd als iemand met tourette te schreeuwen! Hoe kunnen ze de coolste eindbaas zo belachelijk maken!?

Jammer, erg jammer...