Halo: Reach (2010)

Alternatieve titel: Halo Reach

Xbox 360

Ontwikkeld door Bungie
Uitgegeven door Microsoft

Halo: Reach is een prequel op de Halo-trilogie en gaat over Covenants aanval op de laatste verdedigingen van aarde op de planeet Reach. Op deze planeet staat een geheime trainingsbasis waar supersoldaten, de Spartans, zoals Master Chief, worden opgeleid. In de Halo-saga is Reach een zeer belangrijke planeet, waar een hevige strijd tussen de Covenant en de UNSC is uitgevochten. De speler mag in deze game dat vanuit eerste hand ervaren.

avatar van fabblwaps
Het is niet alleen die schacht. Ze kunnen gewoon die hele verdieping innemen, allemaal in een hoekje staan wachten en dan maakt het andere team bijna geen kans. En 90 % van de mensen speelt op die manier.

inderdaad, dat maakt het ook verschrikkelijk ****
Maar ze kunnen ook aan een van de zijkanten heel hoog staan, ik heb geen idee hoe ze daar komen.

JustMike schreef:

inderdaad, dat maakt het ook verschrikkelijk ****

dat is in infection inderdaad wel zo..
ze gaan altijd op de hoogste plekken en zijn daardoor moeilijk te killen
daarom speel ik die playlist bijna nooit

zo. net even veel speeltijd achter de rug. We begonnen met co-op, met zijn 2en. Rond 13:30 en we eindigen 20.00 We hebben al 10 missies gedaan! hoeveel zijn er ?
En daarom stem verhoogd

avatar van Starmaster501
Halo 3 begonnen we 13:00, en waren we 17:00 klaar.
Dus Halo reach heeft wel mooie speeltijd.

nice . maar wij zijn niet zo goed erin
En vaak zaten we meer lol te trappen, al zat je bv. in een vliegtuig en ik was dan de piloot, sprong ik uit het vliegtuig. En vielen we allemaal te pletten.

P.S hadden we nu maar verder gespeeld, het laatste level duurde hier maar 10 minuten ofzo.

avatar van fabblwaps
yoshimitsu schreef:

dat is in infection inderdaad wel zo..
ze gaan altijd op de hoogste plekken en zijn daardoor moeilijk te killen
daarom speel ik die playlist bijna nooit
Ik speel vaak swat en vooral daarbij is het een probleem omdat ze je dan gewoon in een schot killen.

fabblwaps schreef:

heb ik ook problemen mee, maar xbox live is bij mij nu weg . En ik ben niet van plan eerdaags nog nieuw te kopen.

fabblwaps schreef:

dan moet je iets beter worden denk ik
ik heb daar geen problemen mee, als je ze snel genoeg weet te killen en goed weet waar iedereen zit kan je makkelijk hoge streaks halen.

ik moet inderdaad veel beter worden, ben nu ook weer aan het oefeninen. Maar toch, soms schieten ze met een handgun gewoon een headshot. die hebben aardig wat getraind dan. Ik had vandaag iemand 3 keer in zijn kop geknald, En nog liep hij even door .
Als je me wilt toevoegen, ik heet Inlaidfiber5.

avatar van SonnyHolmes
Dit is een geweldige spel.

Aan het begin dacht ik sp begint een beetje flauw maar later wordt het echt geweldig.
Elke missie heeft een moment waar je met je mond open speelt.
En daarom verdient de spel ook een hoge cijfer en firefight is heel erg leuk.

Dus een verdiende 5.

avatar van Starmaster501
Ik zag hem toen via de livestream, geweldig moment. Want op het eerste moment heb je geen flauw idee waar het over gaat. Dan zie je Master chief en dan denk je, huhh waat? En dan komt Halo 4 in beeld, en dan aiight. Zo ging het bij mij.

avatar van Brains
Hmm, ik word daar nou niet bepaald enthousiast van. Halo weet me na deel 2 al niet meer te overtuigen. Daarna heb ik het gevoel steeds hetzelfde voorgeschoteld te krijgen totdat het uiteindelijk saai wordt. Ze moeten wel iets heel geks doen willen ze mij trekken voor deel 4.

kiriyama
Die trailer is toch al lang uit? Die was al maanden geleden op de E3.

avatar van Starmaster501
Trailer werd zoals gezegd al op de E3 getoond, al een tijdje bekend dus.

avatar van ilovePS3
weet ik maar ik heb hem nu nog maar opgemerkt

man toen ik die trailer voor het eerst zag sprong ik echt een gat in de lucht en van mij mag die halo serie nog jaren duren

avatar van yoshimitsu
waarom staat halo 4 nog steeds niet op gamesmeter?
of kan ik gewoon niet vinden...

avatar van Starmaster501
Geen verhaal of details nog bekend.

avatar van jerom1234
Halo:anniversally?

spelfreak
Vandaag de campaign uitgespeeld( Ik heb geen achievements gekregen voor de 5de missie en het spel voltooien?). Om eerlijk te zijn is de campaign het slechtste wat dit spel te bieden heeft, en als ik mijn punt zou moeten geven enkel om de campaign zou het lager dan 3 liggen. (Waarschijnlijk 2) Je kunt geen 2 seconde stil staan of er word op je geschoten, en daar kun je van houden maar ik doe het niet, er mogen van die momenten zijn, maar niet het hele spel. Ook het verhaal kon me niet veel boeien, en ik heb naar het einde toe zelfs een paar cutscenes doorgespoeld. Gelukkig is de mp wel geniaal, en brengt dat het punt zeer omhoog!

Halo is een shooter, wat verwacht je dan? Dat past bij Halo, constant aan het knallen zijn.

En er zit een prima plot in waardoor je dat geknal gaat snappen, maar als je de filmpjes overslaat dan houdt het op he.

avatar van Starmaster501
Mwah, ben fan van Halo, maar de singleplayer kon mij in dit deel ook niet echt boeien. Het werd nergens echt afwisselend, en rushde later erdoorheen om met tegenzin zo snel mogelijk bij het einde te komen.

kiriyama
Ik vind Reach juist met afstand de beste SP van alle Halo's hebben. Was een erg aangename verrassing na het ronduit matige deel 3.

Ik vond niet 1 deel matig, maar de SP van deze Reach was wel enorm sterk, denk ook de beste van alle delen.

avatar van solidKevin
Ik vond Reach persoonlijk niet zo heel tof qua SP. Ik hoop dat Halo 4 beter is.

avatar van Dutch-J3ff
TOP game, alleen beetje slap einde...
Maar naar mijn mening de beste Halo game tot nu toe!!

avatar van Footprints84
Toffe game, Firefight mode is SUPER verslavend!!

Microsoft brengt Halo: The Master Chief Collection uit op pc | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Microsoft brengt The Master Chief Collection in delen uit, waarvan Halo Reach als eerste in de reeks beschikbaar zal zijn. Later worden andere delen in chronologische volgorde uitgebracht. Verschijningsdata of prijzen zijn niet bekendgemaakt.