And Yet It Moves (2009)

Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Broken Rules
Uitgegeven door Broken Rules

And Yet It Moves is een platfomgame waarbij je de spelwereld moet draaien om door de levels te komen. Wanneer je het level draait draait de "hoofdpersoon" mee, waardoor je met gemak door nauwe doorgangen en op vreemd geplaatste platformen kan komen. Maar pas op, wanneer je te snel valt kan je dood neervallen.

avatar van J0rea
Veel van hetzelfde...

Heb er wel op een redelijk leuke manier mijn tijd mee verspild!

avatar van rentalissal
De laatste tijd zijn er wel nieuwe features bijgevoegd.
Ik kan me niet geheel vinden in het feit dat het allemaal van hetzelfde is.
Naar mijn idee is er toch nog behoorlijk wat afwisseling in dit spel, met name de latere levels.
Ik vond de game wel wat aan de korte kant, hier hadden ze veel meer uit kunnen halen.

avatar van royals
Ik vind dit een hele leuke originele puzzel game. Mede omdat het scherm 360 graden mee beweegt blijf ik geboeid spelen.